بازدید 8927
۵

نکیسا: آن کاغذها طلسم نبود، «جلب محبت» بود!

همین الان در اینترنت جست‌وجو کنید، همین کاغذها را می‌دهد!! این‌ها را برای چندنفر فرستادیم گفتند اصلا خنده‌دار است، اینها به عدم موفقیت ربطی ندارد برای «جلب محبت» است
کد خبر: ۱۲۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 09 March 2024

نکیسا: آن کاغذها طلسم نبود، «جلب محبت» بود!

تکلیف کاغذهای طلسم و جادو در رختکن ورزشگاه فولادشهر اصفهان هنوز مشخص نشده و باشگاه ذوب‌آهن از انتشار فیلم دوربین‌های مداربسته امتناع می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، در برنامه تلویزیونی «شب‌های فوتبالی» درباره کاغذهای جادو و طلسم پیداشده در رختکن پرسپولیس گفت: «رختکن را ساعت ۱۲:۳۰ پلمب به پرسپولیس دادیم، ساعت ۱۵:۴۰ خبر طلسم آمد. راستی‌آزمایی و بررسی کردیم، کاغذها اصلا برای «جلب محبت» بوده‌اند!»

این مدیر گویا جای راستی‌آزمایی تصاویر دوربین‌ها، سراغ بررسی کاغذها رفته است!

مدیرعامل ذوب‌آهن دراین‌باره گفت: «ساعت دوازده و نیم ظهر وفق همیشه رختکن را پلمب‌شده تحویل تدارکات پرسپولیس دادیم. چیزی که عیان شده است، ساعت بیست دقیقه به چهار بعد از ظهر بوده است. کاغذهایی که تصاویر آن منتشر شده، در رختکن بوده است. همین الان در اینترنت جست‌وجو کنید، همین کاغذها را می‌دهد!! این‌ها را برای چندنفر فرستادیم گفتند اصلا خنده‌دار است، اینها به عدم موفقیت ربطی ندارد برای «جلب محبت» است.»

نکیسا در پایان گفت: «تمام دوربین‌های فولادشهر دست حراست کارخانه است. اداره کل ورزش و جوانان استان با حراست کارخانه مکاتبه کرده و آنها فیلم‌ها را در اختیار حراست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قرار داده‌اند. هیچ موضوعی تا به امروز که شک‌برانگیز باشد از ورود و خروج افراد منتسب به ذوب‌آهن، وجود نداشته است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
ای تصدق محبتت برم من مدیریت عامل ،، جناب نکیسا ،، محبتت رو قربون
مملکت داره به کجا می ره ؟!!! تو قرن بیست و یک . دنبال جادو جنبل هستن . اسمشم می زارن دعای محبت . پرس پولیس اگر دعای محبت می خواست . خودش می رفت و می گرفت .. نیاز به نیما نکیسا نبود
اگر فکر می‌کنید یک رسانه‌ی خبری هستید باید بدانید که لازم است لااقل در یک بند برای مخاطبانی که از آن موضوع ندارند توضیح دهید.
خرفه پرستی چنان در خون و رگ ما لانه کرده که با هیچ تکنولوژی هم آگاه نمی شویم
به شخصی گفتند که از این راه که می روی به بیراهه است آن شخص گفت که به من الهام شده که به بهشت می رسد
بجای چک دوربین رفتند دنبال دعا نویس که این چه نوع دعایی است
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی