بازدید 94043
۱

تقویت سامانۀ بارشی جدید از روز شنبه ۲۶ اسفند

کارشناس سازمان هواشناسی از تقویت سامانۀ بارشی جدید در روز شنبه ۲۶ اسفند خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 13 March 2024

به گزارش تابناک، فریبا گودرزی در گفت‌وگو با  تسنیم گفت: وضعیت آرام جوی و افزایش نسبی دما را در اغلب مناطق کشور طی امروز و فردا خواهیم داشت.

او افزود: افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در تهران، البرز و اصفهان به‌ویژه در ساعات صبح طی امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه یک سامانۀ بارشی جمعه از غرب کشور وارد ایران می‌شود، عنوان کرد: بارش در شمال‌غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از جنوب‌غرب را انتظار داریم.

او با اعلام اینکه سامانۀ بارشی جدید در روز شنبه 26 اسفند تقویت می‌شود، اضافه کرد: بارش باران، وزش باد و گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، بخش‌هایی از مرکز، گیلان، مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی با اشاره به غبار محلی در تهران طی امروز، گفت: سامانۀ بارشی جدید روز شنبه 26 اسفند خارج می‌شود و فعالیت این سامانه به‌روی جو ایران مستمر نیست.

کارشناس سازمان هواشناسی تأکید کرد: هرگونه اعلام‌نظر دربارۀ احتمال بارش‌های سیل‌آسا در روزهای آینده فقط از سوی کارشناسان این سازمان مستند است و نمی‌توان به منابع فضای مجازی استناد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یاخدا باران ممنون
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی