بازدید 24067

مصدومیت بدموقع آزمون؛ ۲ماه دوراز ترکیب رم

سردار آزمون بعداز آسیب در ابتدای نیمه دوم با آمبولانس به خارج استادیوم و محل درمان منتقل شد. او به شدت از مصدومیت بدموقع که در مهمترین مقطع فصل نصیبش شد و قطعا باعث خواهد شد بازی‌های زیادی در تیم آاس رم را از دست بدهد.
کد خبر: ۱۲۲۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 21 March 2024

مصدومیت ناراحت کننده سردار آزمون از ناحیه همسترینگ است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سردار آزمون بعداز آسیب در ابتدای نیمه دوم با آمبولانس به خارج استادیوم و محل درمان منتقل شد. او به شدت از مصدومیت بدموقع که در مهمترین مقطع فصل نصیبش شد و قطعا باعث خواهد شد بازی‌های زیادی در تیم آاس رم را از دست بدهد.

سردار آزمون به تازگی مورد اعتماد دانیله ده روسی قرار گرفته بود و چند بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت اما این مصدومیت که احتمالا دوماه او را خانه نشین خواهد کرد، باعث کنار ماندن او از بازی‌های مقطع پایانی فصل می‌شود. 

رحمان رضایی مربی تیم ملی گفت: خوشبختانه بازی پرگلی بود و فکر می‌کنم همه هواداران از بازی لذت بردند. خوشبختانه تیم از لحاظ تاکتیکی و فردی خیلی خوب بازی کرد.  تمام بازیکنان جوانی که به تیم ملحق شدند، علی‌رغم فرصت کم خیلی سریع توانستند خودشان را با تیم آداپته کنند و در قالب تیمی جای بگیرند و خودشان را نشان دهند.

 وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد مصدومیت سردار آزمون از ناحیه همسترینگ بود، گفت: بله همسترینگ بود، اما باید جزئیات را با دکتر صحبت کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی