بازدید 11019

تراکتور خمز بازهم یک بازی خانگی مهم را نبرد

تیم تراکتور تبریز در دیدارهای اخیر خانگی خود مقابل آلومینیوم اراک هیچ وقت پیروز نشده بود که بدین ترتیب طلسم تیم اراکی برای سرخپوشان تبریزی باقی ماند.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ 08 April 2024

تراکتور خمز بازهم یک بازی خانگی مهم را نبرد

تراکتور تبریز در حالی که تا دقیقه ۸۳ برنده دیدار خانگی مقابل آلومینیوم اراک بود، در نهایت مثل بازی حساس قبلی با سپاهان به تساوی رضایت داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

ترکیب تراکتور برابر آلومینیوم  

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر، سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری

ترکیب آلومینیوم برابر تراکتور 

احمدگوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی

 

مهدی هاشم‌نژاد در دقیقه 36 تک گل نیمه نخست مسابقه را روی پاس گل ریکاردو آلوز به ثمر رساند تا اولین گل پرشورها در ورزشگاه خانگی مقابل آلومینیوم رقم بخورد. آنها در دیدارهای خانگی قبلی خود مقابل تیم اراکی موفق به گلزنی نشده بودند.

در نیمه دوم هر دو تیم برای گلزنی تلاش کردند، اما میهمان به هدفش رسید و سیدمهران موسوی در دقیقه 83 با ضربه سر توپ را وارد دروازه حسین پورحمیدی کرد.

تیم تراکتور تبریز در دیدارهای اخیر خانگی خود مقابل آلومینیوم اراک هیچ وقت پیروز نشده بود که بدین ترتیب طلسم تیم اراکی برای سرخپوشان تبریزی باقی ماند.

قضاوت این مسابقه برعهده سیدرضا مهدوی بود که به ارسلان مطهری و صفا هادی از تراکتور و امیر نوری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

تراکتور که می‌توانست از شکست سپاهان مقابل صنعت نفت نهایت بهره را برده و جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کند، با تک امتیاز بازی امشب 40 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. آلومینیوم اراک نیز 30 امتیازی شد، اما از رده هفتم جدول تکان نخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی