بازدید 1331

محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر

رئیس سازمان سیا آمریکا در سفری ویژه به دوحه با نخست‌وزیر قطر در خصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه دیدار و گفتگو خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ 05 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، یک مقام آگاه امروز یکشنبه خبر داد که «ویلیام برنز» (William Burns) رئیس سازمان سیا برای برگزاری یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به شهر دوحه واقع در قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: «ویلیام برنز» برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات، راهی دوحه شده است.

به گزارش رویترز، چشم انداز برقراری آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد؛ زیرا حماس مجددا خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسیران شده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران قدس صراحتاً این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

ایندر حالیست که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیشتر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفتگوهای آتش‌بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد. هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی