بازدید 4710

احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس

محمود احمدی نژاد به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش‌های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴ 06 May 2024

 به گزارش تابناک، اقتصادنیوز نوشت:  این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می‌شود و طی آن، دکتر احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های وارده به محیط زیست سخنرانی می‌کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می‌رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵
روابط پیچ در پیچ مسئولین !!!
پیدا کنید پرتغال فروش را !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
رییس یک دانشگاه اروپایی در زمینه محیط زیست کسی را دعوت کرده که نه سواد محیط زیستی دارد، نه مقالات و تحقیقاتی در این زمینه و نه حتی توانایی خواندن دو سطر انگلیسی از روی کاغذ. اساتید درجه یک مملکت بدلیل هزینه وحشتناک یک سفر یک هفته ای به اروپا (بالای 50-100 میلیون برای یک نفر) نمیتوانند به سمینارها بروند بعداین آقا با تیم همراه تفریحی سفر میکند از جیب کی؟
آنوقت جناب آقای خاتمی باید ممنوع الخروج باشد.
احمدی نژاد پرچمدار تخریب جنگلها و تالابها و سفره های زیر زمینی هست . به تعداد مجوزهای چاه های عمیق درزمان اون نگاه کنید تا عمق فاحعه رو بفهمید . اونوقت این ادم می خواد بره و از محیط زیست صحبت کنه ؟!!!!!!!!!!!
محیط زیست چه ارتباطی به احمدی نژاد دارد؟
هزینه های مسافرت ایشون چرا باید از جیب ملت ایران پرداخت شود؟
به حال این دانشگاه بایدتاسف خورد که نمی داند توانایی احمدی نژاد تخریب است نه ساخت .
به گزارش تابناک، روز گذشته آگهی مراسم ترحیمی در مسجد بلال صداوسیما در فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن مشخص شده پدر این فرد فوت شده بازنشسته اداره کل فنی پخش صداوسیما بود و 2 برادر متوفی در حوزه ریاست، یک برادرش در شبکه جام جم و یک خواهرش هم در معاونت فنی مشغول بکار هستند.
کسی که به چند صدهزار چاه غیرمجاز آب مجوز داد ودشتها را خشکاند به اجلاس محیط زیست رفت.
کسیکه در سفر به چهارمحال بختیاری آعلام کرد هرچقدر از آب زاینده رود می توانید استفاده کنید اولویت با شماست و بعد اصفهان؛ به اجلاس حفاظت از محیط زیست می رود.
ایشان مگر مهندس را وساختمان نیست؟؟مگر یادتان نیست که در ماجرای 11سپتامبر میگفت خرابی برج های دوقلو کار خودشان است.من مهندسم میدانم؟؟!!مگر کشور فعال ومتخصص محیط زیست ندارد؟نکند این دانشگاه ورئیسش دردوران پربار ریاست جمهوری ایشان نمک گیر شده باشد؟؟؟خخخخخخخ
پول این سفرا از کجا میاد، اصلا این بنده خدا چکاره اس میره آمریکا لاتینو مجارستانو ووو این در امدش از کجاست وچکاره حسنه
درود بر احمدی نژاد و یارانش ... لعنت خدا و نفرین مردم بر پرونده سازان و دروغگویان و نان به نرخ روزخورها
ملت در گیر قطعنامه ها واین آقا در سفر خارجی
محمود احمدی‌نژاد دکترای مهندسی عمران از «دانشگاه علم و صنعت» دارد !!!!!!!!!!!!!

نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش‌های مشترک در محیط زیست جهانی»؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه ربطی بهم داره من نفهمیدم !!!!!!!!!!!
خبر سفر دکتر محمود احمدی نژاد به مجارستان به دعوت رییس جمهور محترم مجارستان بسیار مسرت بخش بود و سخنرانی ویژه آقای احمدی نژاد در بوداپست در مورد منابع زیبای طبیعت و منابع ملی جهان دال بر شناخت کشورها از علم وبصیرت وآگاهی سیاسی دکتر محمود احمدی نژاد که جهان ایشان را بعنوان مردی باسواد و باتجربه می شناسند که این مجموعه از پایگاه مردمی دکتر احمدی نژاد کباعث افتخار وسر بلندی ایرانیان می باشد حکایت دارد
خود احمدی نژاد یه آسیب محیط زیسته
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی