بازدید 3638

افزايش 30 درصدي ازدواج اينترنتي در آسیا و اروپا

تعداد همسريابي و ازدواج‌هاي اينترنتي در طول يك سال گذشته در كشورهاي آسيايي همچون اندونزي، فيليپين و مالزي و در اروپا، كانادا، آمريكا و استراليا به شدت افزايش يافته است.
کد خبر: ۱۲۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷ 27 October 2010
موسسه خصوصي «فيليپين PI» اعلام كرد: ازدواج اينترنتي و همسريابي از طريق وب سايت‌ها در كشورهاي جنوب شرق آسيا و اروپا به معضلي براي دولت‌هاي اين كشورها تبديل شده است.

به گزارش ايسنا، در گزارش اين موسسه خصوصي كه در آمريكا قرار دارد، آمده است: تعداد همسريابي و ازدواج‌هاي اينترنتي در طول يك سال گذشته در كشورهاي آسيايي همچون اندونزي، فيليپين و مالزي و در اروپا، كانادا، آمريكا و استراليا به شدت افزايش يافته است.

بنابر اين گزارش، خطر طلاق در اين نوع ازدواج‌ها بسيار بيشتر از ازدواج‌هاي سنتي است، چرا كه فرد مورد نظر مي‌تواند از طريق وب سايت‌ها، اطلاعات نادرست را در اختيار همسر آينده‌اش قرار دهد.

در گزارش اين موسسه خصوصي همچنين آمده است: ازدواج اينترنتي در سال جاري نسبت به سال گذشته ميلادي در كشورهاي حوزه آسياي شرقي و اروپا بيش از 30 درصد افزايش يافته است كه اين افزايش، دولت‌هاي اين كشورها را بيش از پيش نگران كرده است.

به گزارش ايسنا، گزارش اين موسسه خصوصي مي‌افزايد: اين در حاليست كه در سال جديد ميلادي نيز تعداد ازدواج‌هاي اينترنتي 25 درصد افزايش يافته است و احتمال دارد تا آخر امسال اين رقم به بيش از 50 درصد هم برسد.

«سيمون بيريچ» يكي از محققان دانشگاه پنسيلوانيا و فعال اين موسسه خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه روند افزايش ازدواج اينترنتي را در اكثر نقاط دنيا شاهد هستيم، اين موضوع در فيليپين بيش از ساير نقاط دنيا وجود دارد. بسياري از سكنه اين كشور آسيايي به اميد زندگي و كار بهتر و شانس داشتن سرمايه در وب سايت‌هاي ازدواج و همسريابي ثبت‌نام مي‌كنند و حتي مشخصات خود را به اشتباه اعلام مي‌كنند.

به گزارش ايسنا و به نقل از پايگاه اطلاع رساني تايمز، اين محقق دانشگاه پنسيلوانيا اعلام كرد: به يقيين مي‌توان گفت كه 90 درصد اين وب سايت‌ها و پايگاه‌هاي همسريابي اينترنتي، جاعل، خلافكار و سارق اطلاعات شخصي كاربران خود هستند و تنها با روحيات آنها بازي مي‌كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی