بازدید 2571

تاكسي‌ها الكترونيك مي‌شوند

با مجهز شدن تاكسي‌ها به دستگاه‌هاي خودپرداز الكترونيك پرداخت كرايه نيز براي مسافران به ويژه در مورد پول خرد راحت‌تر مي‌شود. هم‌اكنون در اين مورد مسافران همواره مشكلاتي در پرداخت پول خرد دارند كه با اجراي اين طرح اين مساله نيز رفع خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۲ 06 November 2010
شهر: مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرتهران از تجهيز تاكسي‌ها به دستگاه‌هاي خودپرداز الكترونيك خبرداد و افزود: اين طرح به زودي در دو مكان به صورت پايلوت اجرايي مي‌شود.

فضل‌اله اسلامي با اشاره به الويت‌ها و برنامه‌هاي سازمان تاكسيراني گفت: ناوگان تاكسيراني را تنها به صورت سيستمي مي‌توان اداره كرد و در اين زمينه بايد برنامه‌‌هاي خود را باتوجه به نياز روز پيش ببريم.

وي افزود: با توجه به همين رويكرد، قصد داريم تاكسي‌ها را به دستگاه‌هاي خودپرداز الكترونيك مجهز كنيم. با اجراي اين طرح به اهداف بسياري دست خواهيم يافت كه در اين زمينه مي‌توان به مشخص شدن كاركرد و فعاليت هرتاكسي در طول روز اشاره كرد.

وي ادامه داد: همچنين با مجهز شدن تاكسي‌ها به دستگاه‌هاي خودپرداز الكترونيك پرداخت كرايه نيز براي مسافران به ويژه در مورد پول خرد راحت‌تر مي‌شود. هم‌اكنون در اين مورد مسافران همواره مشكلاتي در پرداخت پول خرد دارند كه با اجراي اين طرح اين مساله نيز رفع خواهد شد.

اسلامي ايجاد نظم وانضباط در ناوگان تاكسيراني را از ديگر مزاياي اين طرح دانست و افزود: اين خودپردازها مي‌تواند، به عنوان دستگاه‌هاي موقعيت‌‌ياب GPS نيز در تاكسي‌ها مورد استفاده قرار گيرند و به اين ترتيب گزارش و عملكرد هرتاكسي در طول روز مشخص مي‌شود.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرتهران در مورد زمان اجراي طرح تجهيز تاكسي‌ها به دستگاه‌هاي خودپرداز الكترونيك گفت: اين طرح به زودي در دو مكان به صورت پايلوت اجرايي مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: بعداز دريافت نتايج اوليه از طرح آزمايشي، اين اقدام تا پايان سال با وصل شدن به سيستم بليت الكترونيك اتوبوس و مترو ادامه پيدا كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی