بازدید 6204

ماجراي طلاق عجيب استاد و شاگرد

من كه زندگي در خارج از كشور يكي از آرزوهايم بود با شنيدن اين حرف از او خواستم در اين زمينه ياري‌ام نمايد تا با كمك او بتوانم مراحل قانوني دريافت اقامت را طي كنم. بدين ترتيب چند روز بعد همراه او به دفتر يك وكيل مراجعه كرده و درخواستم را مطرح كردم.
کد خبر: ۱۳۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱ 07 December 2010
ایران:عروس و داماد تحصيلكرده كه چندي قبل راهي خانه بخت شده بودند براي رسيدن به آرزويشان طلاق گرفتند.

زوج جوان خونسرد و آرام در راهروي دادگاه خانواده تهران نشسته و با تعجب شاهد مشاجرات و بحث‌هاي زن و شوهرها بودند. گهگاه نيز لبخندي به لب‌هايشان مي‌نشست و با هم پچ پچ مي‌كردند. قبل از اين كه وارد اتاق دادگاه شوند درباره علت مراجعه‌شان پرسيدم كه گفتند: براي طلاق آمده‌اند.

زن جوان كه تمام حرف‌ها را از قبل آماده كرده بود درباره علت طلاق‌شان گفت: «راستش داستان زندگي ما جالب و مفصل است. اما خلاصه بگويم كه من مدرس زبان يكي از آموزشگاه هاي شناخته شده تهران هستم. حدود 2 سال قبل نيز با شوهرم زماني كه آن موقع يكي از شاگردانم بود آشنا شدم.

پس از پايان ترم اول يك روز قبل از شروع كلاس ماني به ديدنم آمد و از من خواست تا در كلاس‌هاي فوق‌العاده به او مكالمه انگليسي ياد بدهم. من كه كنجكاو شده بودم علت اين همه اصرارش را پرسيدم او هم در پاسخ گفت: چندسالي است كه براي گرفتن اقامت كانادا تلاش مي‌كند اما يكي از شروط اصلي تسلط به زبان انگليسي است.

من كه زندگي در خارج از كشور يكي از آرزوهايم بود با شنيدن اين حرف از او خواستم در اين زمينه ياري‌ام نمايد تا با كمك او بتوانم مراحل قانوني دريافت اقامت را طي كنم. بدين ترتيب چند روز بعد همراه او به دفتر يك وكيل مراجعه كرده و درخواستم را مطرح كردم.

آقاي وكيل نيز پس از بررسي مدارك تحصيلي‌ام اطمينان داد كه مي‌توانم خيلي زود اقامت بگيرم. من كه با شنيدن اين حرف بشدت خوشحال شده بودم براي تشكر از زحمات ماني تصميم گرفتم به صورت فشرده به او آموزش زبان انگليسي بدهم. يك سال از اين ماجرا گذشته بود كه به دليل علاقه زياد تصميم به ازدواج گرفتيم. بنابراين پس از طي مراسم و تشريفات رسمي حدود پنج ماه قبل با مهريه 600 سكه طلا به عقد دائم‌ ماني درآمدم. تا اين كه يك هفته قبل زمان مصاحبه‌ ما فرا رسيد. با وجود اين كه امتيازات هر دو نفر ما بالا بود همسرم در مصاحبه پذيرفته شد اما من رد شدم. وقتي به دفتر وكيل مراجعه كرديم او گفت: در صورتي‌كه طلاق بگيريم من نيز به راحتي اقامت خواهم گرفت.

بنابراين پس از بحث و گفت‌وگوهاي طولاني با خانواده‌هايمان به اين نتيجه رسيديم به طور توافقي جدا شويم تا پس از دريافت اقامت دوباره با هم ازدواج كنيم.»

زوج جوان سپس راهی اتاق دادگاه شده وقاضي عموزادي ـ رئيس شعبه 268 دادگاه خانواده تهران ـ نيز پس از شنيدن اظهارات عجيب زوج جوان حكم طلاق توافقي آنها را صادر كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی