بازدید 7411

گناهکاری قاتل خاطره با اشاره صوفیا کوچولو

دختربچه که تا یک قدمی مرگ رفته بود با دیدن بهزاد با وحشت با انگشت وی را نشان داد و این پسر لب به اعتراف باز کرد.بهزاد پذیرفت برای سرقت داخل خانه خاطره رفته بود و می‌خواست مادر و دختر کشته شوند تا وی بتواند دزدی کند و پشیمان است.
کد خبر: ۱۳۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳ 27 December 2010
وطن امروز: عامل قتل هولناک آپارتمان 44 برجی که در آن استاد زن دانشگاه در برابر دیدگان دختر خردسالش از پای درآمده است، مجرم شناخته شد. این مرد جوان در میان 10 مجرم دیگر ایستاد تا اینکه صوفیا کوچولو با وحشت زیادی وی را قاتل مادرش شناخت.

ساعت 6 عصر سی‌ام شهریورماه سال جاری مادر و دختری در خانه‌شان واقع در واحد 44 برج 6 طبقه‌ای در شهرک گلستان مورد حمله مرد بی‌رحمی قرار گرفتند. عامل جنایت که بهزاد نام دارد و 20 ساله است به بهانه اینکه قرار است خانه زوج تحصیلکرده و دانشگاهی را بفروشد به خانه آنها رفت و از تنهایی خاطره 35 ساله که پزشک ماما بوده و در دانشگاه تدریس می‌کرد برای اجرای نقشه شومش استفاده کرد.

دقایقی بعد، زن همسایه در راه‌پله‌ها به سمت آپارتمان شماره 44 می‌رفت که مرد جوان سراسیمه از آن خارج شد. وقتی زن از او پرسید کیست، مشتی به صورت وی زد و پا به فرار گذاشت. با افشای قتل هولناک خاطره و نیمه‌جان شدن صوفیا کوچولو، در حالی که دختربچه به بیمارستان انتقال داده می‌شد، بازپرس شهریاری و تیمی از پلیس به محل جنایت اعزام شدند.

 شوهر خاطره‌ در بازجویی‌ها گفت: خانه را برای اجاره به بنگاه مسکن سپرده بودم، همسرم تماس گرفت و گفت شاگرد بنگاه آمده و قرار است مشتری‌ای بیاید. همان لحظه تلفن قطع شد، هرچه تماس گرفتم تلفن اشغال بود و موبایلش را نیز جواب نمی‌داد. فهمیدم اتفاقی افتاده و خودم را به خانه رساندم. همین ادعا کافی بود تا شاگردان بنگاه مسکن مدنظر قرار گیرند، تحقیقات نشان داد بهزاد 20 ساله که پسر صاحب بنگاه بود از همان لحظه جنایت ناپدید شده است.

زن همسایه با دیدن عکس بهزاد، تایید کرد وی همان جوان فراری است. وقتی این پسر بازداشت شد، خود را بی‌گناه دانست و داستانی پیش روی تیم جنایی قرار داد.وی گفت: وقتی به آپارتمان شماره 44 رفتم با صحنه قتل روبه‌رو شدم، ترسیدم و در حال فرار زن همسایه را دیدم، دستپاچه شدم و مشتی به وی زدم، نمی‌دانستم چه می‌کنم. این قاتل بی‌رحم روی بی‌گناهی‌اش اصرار داشت تا اینکه صوفیا کوچولو با بهبودی از بیمارستان مرخص شد و قرار بر این شد بهزاد بین 10 مجرم دیگر قرار بگیرد و صوفیا وی را شناسایی کند.

دختربچه که تا یک قدمی مرگ رفته بود با دیدن بهزاد با وحشت با انگشت وی را نشان داد و این پسر لب به اعتراف باز کرد.بهزاد پذیرفت برای سرقت داخل خانه خاطره رفته بود و می‌خواست مادر و دختر کشته شوند تا وی بتواند دزدی کند و پشیمان است.

بازپرس شهریاری با صدور قرار قانونی و با مجرم شناختن بهزاد در این جنایت بی‌رحمانه، پرونده را برای محاکمه قاتل خاطره در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار داد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی