بازدید 18984

واکنش رویانیان به افزایش قیمت بلیت مترو

محمد رويانيان در حاشيه «گردهمايي سراسري مديران شركت‌هاي مؤسسه جهاد نصر» در جمع خبرنگاران در مورد عدم پرداخت يارانه سوخت سيستم حمل و نقل عمومي گفت: بخش عمده يارانه سوخت به سيستم حمل و نقل عمومي پرداخت شده و بخشي با روال عادي در شرف پرداخت است و اگر چيزي غير از توافقات و سياست‌ها انجام شود خلاف اخلاق است.
کد خبر: ۱۴۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۵ 18 February 2011
رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور گفت: قيمت اخير اعلام شده براي بليت مترو تهران كارشناسي نبوده و حتي نيمي از آن هم مورد تأييد نيست و فرمانداري به موقع به وظيفه خود در اين مورد عمل خواهد كرد.

به گزارش فارس، محمد رويانيان در حاشيه «گردهمايي سراسري مديران شركت‌هاي مؤسسه جهاد نصر» در جمع خبرنگاران در مورد عدم پرداخت يارانه سوخت سيستم حمل و نقل عمومي گفت: بخش عمده يارانه سوخت به سيستم حمل و نقل عمومي پرداخت شده و بخشي با روال عادي در شرف پرداخت است و اگر چيزي غير از توافقات و سياست‌ها انجام شود خلاف اخلاق است.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور گفت: شهردار تهران قبل از اجراي هدفمندي يارانه‌ها اعلام كرد نرخ اتوبوسها را افزايش نمي‌دهد اما اگر اكنون مشكلي به وجود آمده اين ستاد آماده تأمين مابه‌التفاوت افزايش قيمت سوخت در اتوبوسها است تا افزايش قيمتي صورت نگيرد.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور در زمينه افزايش قيمت بليت مترو تهران گفت: اخيراً قيمتي براي مترو اعلام شده كه به هيچ عنوان كارشناسي نبوده و حتي نيمي از آن هم مورد تأييد نيست و فرمانداري تهران به موقع وظيفه خود را در مورد اين اعمال قيمت مترو عمل خواهد كرد.

وي افزود: مترو مسائل زيادي دارد كه بايد روزي براي مردم شكافته شود و مشكلات اساسي كه در مديريت مترو تهران وجود دارد بايد پيگيري شود.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور افزود: ما بالاخره اعلام مي‌كنيم كه چقدر پول به مترو داده شده و آنها چه كار كرده‌اند و در مقابل چه برخوردهايي شده است و چه مشكلات بزرگي براي مردم تهران ايجاد كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
بلی قیمت را زیاد نکنید تا مترو از فقر نابود شود. ما اینگونه به مردم خدمت می کنیم.
هر كدام براي خودشان سازي مي زنند و براي ريختن پته همديگر تلاش مي كنند. ولي در نهايت اين ملت بيچاره هستند كه بايد مصائب را تحمل كنند و دم برنياورند. خجالت بكشيد و از خدا شرم كنيد و از او بترسيد.
آقای رویانیان
وقتی بودجه مترو رو به این طفلکی ها نمی دین به چه حقی اینجور تعیین تکلیف می کنین؟
بابا آخه انصاف هم چیز خوبیه . دعواهای زشت رو کنار بگذارین و به فکر مردم باشین
چرا شعار ! خوب اعلام کنید.
بهتر است آقاي رويانيان به فكر ارائه برنامه مشخصي در مورد بنزين و بهبود ناوگان حمل باشد. البته اگر معناي برنامه ريزي را بدانند. ايشان مدير برنامه روزي هستند.
هنوز اعداد عجيب و غريبي كه چند هفته قبل در مجلس ارائه كردند و مدتها موضوع تمسخر مردم و آگاهان بود از يادها نرفته است.
اگر دولت مسایل روزمره مردم را از سیاست و مسایل شخصی جدا کند زندگی شیرینتر میشود.
خوب اگه چيزي داريد اعلام كنيد. تا كي مي خواهيد بازي در بیارید/
چه عجب یکی به فکر مردم افتاد.
در اینکه مدیران کشور با حیف ومیل بیت المال کشور چه فرصت سوزی ها کرده اند بر کسی پوشیده نیست
خوب چرا الان اعلام نمي کنيد. حتما بايد کارد به استخوان برسد تا شما حرف بزنيد؟ همين حالا بگوييد.
جناب رویانیان با تشکر که به فکر هستید
ولی بهتر نبود دولت قانون بودجه مترو تهران وکلان شهرها(که قرارهست2 میلیارددلار بپردازد) را اجرا کند تا تجهیزاتی که مترو به ان نیاز دارد و هزینه ان به ارز باید پرداخت شود تهیه کند وفشارها بر مردم بیشتر نشود؟
تاکی مردم چوب مقامات سیاسی که با هم اختلاف دارند را بخورد؟؟؟؟؟
چگونه است که قیمت بنزین را که ادعا میکنید در داخل و نصف قیمت بنزین وارداتی تولید میشود به قیمت جهانی عرضه میکنید و نظر هیچ کارشناسی را هم قبول ندارید حالا برای مترو ادعای کارشناسی میکنید؟؟؟
روتون نمیشه قیمتو ببرین بالا؟ همچی رو که گرون کردین
خیلی جالبه. صحبت این آقا یعنی بازگشت به دوران قبل از اجرای طرح هدفمندی!!!!!

"اما اگر اكنون مشكلي به وجود آمده اين ستاد آماده تأمين مابه‌التفاوت افزايش قيمت سوخت در اتوبوسها است تا افزايش قيمتي صورت نگيرد."
ترو مسائل زيادي دارد كه بايد روزي براي مردم شكافته شود مثل: توقیف واگن ها در گمرک و ندادن بودجه دو میلیارد دلاری و انواع و اقسام کارشکنی های دولتی که از مردم شهر تهران خیر ندیده است.
ضمنا من ایمیل ندارم. لطف کنید برای یکبار هم که شده نظر بنده رو منعکس کنید.
بايد از هر راهي كه ميشود واگنهاي مترو را افزايش دهيد.
خوب است جناب آقای رویانیان ـ با آن همه اخلاق و صداقت در خدمتگزاری در راهنمائی و رانندگی ناجا ـ در دولت هم همان رویه را پیش بگیرند... خوب است این جناب یک بار برای همیشه، اگر دولت خدمتگزار صادق است بگوید که چرا مصوبه مجلس را برای مترو عمل نکرده است و اعلام کند که اصولاً و البته واقعاً چه مبالغی به حمل و نقل عمومی و مترو داده است که اینقدر مدعیانه برخورد می کنند و فقط وعده های سر خرمن می دهند که بالاخره یک روزی خواهند گفت چه میزان پرداخت کرده اند... آقا... چه از جانب شما و چه از جانب متولی حمل و نقل ـ شهرداری ـ قصور شده است در اطلاع رسانی به مردم... اگر راست می گوئید یکبار برای همیشه به یک مناظره تلویزیونی بیائید و اسناد و مدارک خودتان برای ادعاهایتان را به مردم نشان دهید... البته اگر مردم محترم جمهوری اسلامی ایران، محرم شما هستند
این روش همیشگی آقایانه: یکی اعلام و دیگری تکذیب میکنه. مردم که از شنیدن اخبار ضد و نقیض خوب خسته شدن، وقت اناجم کار دلخواهشون میرسه .. بارها دیدیم
مسائل داخلي مترو بايد توسط مسئولان حل و فصل شوند. اين وظيفه مسئولان است. اما مردم حق دارند كه از اين وسيله عمومي با قيمت مناسب بهره برداري نمايند. مسئولان بايد به اين حق مردم هم توجه بنمايند.
اوه اوه! دوباره میخوان شروع کنن!
"ا بالاخره اعلام مي‌كنيم كه چقدر پول به مترو داده شده" چرا همين الان اعلام نمي كنيد تا مردم بدونند با كي طرفند! اون موقعي كه شما مي خواهيد با تبليغات توخالي و هجمه فراوان و با سرپوش اعلام كنيد ديگر كار از كار گذشته
بابا ملت چه گناهی کردند اگه شما مدیدیت مترو به سلیقتون نمیخوره ...
مردم که از عملکرد مترو خیلی بیشتر راضی تر هستند
كاش يه نفر پيدا ميشد در مورد تمام پولهايي كه تا حالا به بخشهاي مختلف داده شده توضيح ميداد
اين آقاي رويانيان همونيه كه توي برنامه زنده تلوزيوني گفت مترو يه وسيله حمل و نقل لوكسه. دقيقا اون شبو من يادمه كه ايشون همچين حرفي زد.واي به حال ما كه همچين طرز فكرايي مسول انجام كارا هستن.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی