بازدید 20602
بر پایه شنیده ها؛

جانشین احتمالی بقایی چه کسی خواهد بود؟ + تکمیلی

روز گذشته، پس از آن که در خبر یکی از خبرگزاری ها این گونه القا شده بود که حکم مسئولیت جدید بقایی با حفظ سمت وی در میراث فرهنگی، صادر شده، روابط عمومی میراث فرهنگی در گفت وگویی، این مسأله را رد و تصریح کرد که در روزهای آینده، مسئول جدید این سازمان معرفی و منصوب خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵ 10 April 2011
پس از آنکه روز گذشته، حمید بقایی با حکم رییس جمهور به معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد، حرف و حدیث هایی پیرامون مدیریت جدید سازمان میراث فرهنگی به گوش می رسد.

به گزارش «تابناک»، این گمانه زنی ها که پیشتر در روزهای پایانی سال گذشته انجام شده و مترصد حکم جدید دکتر احمدی نژاد برای بقایی بود، با قطعی شدن مسئولیت جدید بقایی و انتشار حکم او، شدت بیشتری گرفته است تا شاید معاون رییس جمهور و مسئول سازمان میراث فرهنگی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مشاور ویژه رییس جمهور در امور آسیا، با گرفتن دو مسئولیت جدید، مسئولیت میراث فرهنگی را به دیگری واگذار کند.

بنا بر این گزارش، روز گذشته، پس از آن که در خبر یکی از خبرگزاری ها، این گونه القا شده بود که حکم مسئولیت جدید بقایی با حفظ سمت وی در میراث فرهنگی، صادر شده، روابط عمومی میراث فرهنگی، در گفت وگویی، این مسأله را رد و تصریح کرد: در روزهای آینده، مسئول جدید این سازمان معرفی و منصوب خواهد شد.

در همین راستا و بنا بر شنیده های خبرنگار «تابناک»، بیشترین گمانه‌ها و احتمالات، از انتصاب آزاده اردکانی رییس کنونی موزه ملی ایران، سردبیر ماهنامه آغاز، مدیر مسئول پایگاه خبری بنا، سردبیر خبرگزاری دولتی میراث آریا، عضو هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و... به ریاست این سازمان حکایت دارد.

گفتنی است، از میان دیگر گزینه‌ها، محسنی، مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی و محمد شریف ملک‌زاده، دبیر شورای عالی ایرانیان برای ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور مطرح هستند.

تکمیلی

شنیده های جدید «تابناک» حاکی از آن است که خانم تهمینه دانیالی یکی از معاونین بقایی در میراث فرهنگی و سید رضا موسوی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، نیز از دیگر گزینه ها برای ریاست این سازمان هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
باز هم يك خانم ديگر
خب معلومه. اونی که مشایی انتخاب کنه.
لطفا یک سابقه تحصیلی و مدیریتی شفاف از بقایی و اردکانی بگویید
پاسخ ها
لادن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
تمام سوابق آقای بقایی را نمیدانم اما بعنوان همکار ایشان در صدا و سیما باید بگویم که مدیریت کوچکی برای مدتی کوتاه در سازمان صدا و سیما داشتند که در مجموع خیلی هم علاقه ای به این مدیریت نداشتند و الان میفهمم که چراااااا...!!! چون در حد و اندازه ایشان نبوده است.
بايد ديد خواهر خانم كداميك ااز اقايان بيكار هستند!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
فامیل کسی نیست معلم زبانشه
عجب قحط الرجالی شده تو ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
انتخاب یک خانم به معنی قحط الرجال نیست، اصولا وقتی از این کلمه استفاده میشه که مدیر لایق نباشه ، نه اینکه جنسیتش مرد نباشه
ميراث فرهنگي كه با سرعت تمام بسوي نابودي كامل در حال حركت است. اين افرادي كه بعنوان جانشين احتمالي بقايي معرفي شده اند اصلا صلاحيت همچين جايگاهي را ندارند. باور كنيد اصلا نميفهمند ميراث چيه و تو اداره ميراث چه كارهايي ميكنند.
فاتحه !!!
از انتصاب آزاده اردکانی رییس کنونی موزه ملی ایران، سردبیر ماهنامه آغاز، مدیر مسئول پایگاه خبری بنا، سردبیر خبرگزاری دولتی میراث آریا، عضو هیأت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و... و... دیگه چیه؟؟؟؟!!!
با توجه به اينكه در اين دولت همه به نوعي ذوالاحكام هستند بنظر ميرسد كه شانس خانم اردكاني با اين همه شغل از بقيه بيشتر باشد چون سايرين فقط يك شغل دارند.
ناگفته نماند كه ايشان معلم زبان آقاي بقائي و آقاي مشائي نيز بوده اند.
اي بابا باز شروع شد ، بيكار شدي تابناك؟؟؟؟؟
تا ببینی نظر اسفندیار کابینه جه باشد؟
این همه مقام و سمت برای یک نفر به
نظر احمقانه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا کنه کسی بیاد که دلسوز میراث باشه و میراث فرهنگی رو بشناسه آقای بقایی که فقط کارمندان میراث رو تارومار کرد!!!
در مشهد شایعه شده است که استاندار خراسان به این پست خواهند رسید
ما حاميان دولت عدالت محور به توصيه آقاي احمدي نژاد عمل مي كنيم و با اينگونه اقدامات آب را ميريزيم همان جايي كه مي سوزد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
خاك بر سر نفهمتان
آقا این گزینه های شما خیلی خنده دارند دیگه اونقدر هم که شما فکر می کنید اوضاع قاراشمیش نیست اردکانی که وضعش معلومه ، محسنی هم که تا سه سال پیش کارمند عادی دفتر مهراندیش مدیر کل روابط عمومی میراث در دوره مشایی بود حالا ابنها چطوری قراره معاون رییس جمهور بشن
میراث فرهنگی ایران در حال نابودی است هیچ اهمیتی هم به ان نمی دهند !!!! فرهنگ و تاریخ ایران همیشه مثل بچه یتیمی مظلوم بوده
این آقای ملک زاده کاندید اصلیه چون از همه زیر و بم کارها خوب خبر داره ؟؟؟؟ میگید نه؟؟؟ شایدم یه بدبخت بیارن که هیچکاره باشه و فقط با اسم وسمت اون خودشون هر کاری دوست داشته باشن بکنن. این بیشتر با عقل و کار اینها جور در میآد. شاید اون خانم با این وضع کنار می آد هم گوش به فرمانه هم دنبال سمت چون خانومها خوششون می آد از سمت البته جز اون شیر زنی که ریاست جوانان رو قبول نکرد و من واقعا قبولش دارم
خدائی اش را بخواهید منشی گری یک دفتر کوچک هم برای این بابا (بقائی) زیاد
واقعا" که قحط الرجال شده
اون خانومه كه معلم زبان مشايي بود به نظرم يكي از كانديداهاي اصلي باشه.
قحط الرجال است که اردکانی معلم زبان برخی می خواهد رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شود.
چقدر این آثار فرهنگی و گردشگری و این جور چیزا توی ایران بی ارزشه ! هر کی می خواد به یه جایی برسه از این جا ها شروع می کنه! شده سکوی پرتاپ
یه مدیر نداریم که به صورت برنامه ریزی شده چند سال بمونه و کار بنیادی بکنه
حضرت علي (ع)ميفرمايند هركس كلمه اي به من بيآموزندمرابنده خود كرده است . خوب اين بندگان خدا مشائي و بقائي هم به مولا علي اقتدا كرده اندو اين خانم را كه معلم زبانشان بوده است اين همه پست داده اند و حالاهم از بركت ايشان حتما ميراٍث فرهنگي رانيز به اين خانم ميدهند.
هر كسي باشه تفاوت نداره فقط خدا كنه كسي باشه براي كشور دلش بسوزه وبراي پيشرفتش كار كنه تا ابرقدرتها بدونن ما مردان سياست مدار كم نداريم و همه هم آماده شهادت هستند
با احترا مبه نظرات همه؛ باید بگم همه در اشتباهید .کاندید کسی دیگری است .
اين خانم اردكاني همان معلم زبان معروف آقايان است.هردم از اين باغ بري مي رسد...
اخه شما مطلب مفیدی که به درد مردم بخورد را ندارید چاپ کنید آمدن بقایی یا رفتن بقایی چه سودی برای مردم دارد که چندروزی است رسانه ها به آن پرداخته اند مطمئنا مطلب برای نوشتن ندارید که به این اخبار مسخره روی می اورید کشور هزاران مشکل دارد که بهتر است به آنها پرداخته شود تا اینکه مطالب بی ارزشی را در مورد افراد بنویسید که فلانی آمد و فلانی رفت
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی