بازدید 8888

دفاع هفته نامه آمريکايي نيوزويک از مشايي

مشايي حتما همچنان سوداي رياست جمهوري در سر دارد و من فکر مي کنم احمدي نژاد بيش از او مايل است تا او رييس جمهور بعدي ايران باشد.
کد خبر: ۲۰۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳ 23 November 2011
هفته نامه آمريکايي نيوزويک در مقاله اي با اشاره به افزايش مناقشات داخلي بعد از انتشار توصيه نامه مشايي به نفع گروه امير منصور آريا در رسانه ها نوشت:هرچند اين مناقشات به نقطه حساس خود نزديک مي شود، اما سرنوشت احمدي نژاد و مشايي غيرقابل تفکيک هستند.

به گزارش صراط، اين هفته نامه آمريکايي در ادامه با توصيف هوشنگ امير احمدي به عنوان کسي که با مشايي و احمدي نژاد ديدار داشته است به نقل از اميراحمدي اضافه کرد: مشايي و احمدي نژاد هر دو جز پا برهنه ها هستند و مشترکات زيادي با هم دارند و رابطه اي عميق با ابعاد مختلف با يکديگر دارند.

مقاله نيوزويک در ادامه با مروري بر عزل و ابقاي وزير اطلاعات در ابتداي سالجاري خاطر نشان کرد:بعد از اين وقايع، شايعه پراکني حساب شده اي براي بي حيثيت کردن مشايي در خروجي رسانه هاي محافظه کار ظاهر شد و طي آن مشايي و حلقه اي از وابستگان به او به جادو گري و جن گيري متهم شدند، يک دو جين از ياران حلقه نزديک به احمدي نژاد دستگير شدند و رسانه هاي محافظه کار هم اکنون به طور منظم و متناوب از مشايي به عنوان راس گروه انحرافي ياد مي کنند.

نيوزويک در پايان مجددا به نقل از هوشنگ اميراحمدي اضافه کرد:مشايي حتما همچنان سوداي رياست جمهوري در سر دارد و من فکر مي کنم احمدي نژاد بيش از او مايل است تا او رييس جمهور بعدي ايران باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی