بازدید 2287

شیران:در حال حاضر از بوناچیچ حمایت می‌کنیم

کد خبر: ۳۶۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴ 09 December 2013
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر همچنان از لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال‌مان حمایت می‌کنیم.

داود شیران در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت باشگاه ذوب‌آهن گفت:‌ باشگاه ذوب‌آهن در 16 رشته ورزشی تیم‌داری می‌کند که این تیم‌ها در رده‌های مختلف سنی هستند و اکثر آنها نیز در بین چهار تیم اول کشور قرار دارند. ما فقط تیم‌داری نمی‌کنیم و فقط در رشته فوتبال فعال نیستیم بلکه در رشته‌های مختلف ورزشی که هم بانوان و هم آقایان هستند فعالیت داریم.

وی ادامه داد: فوتبال هم شرایط خاص خودش را داشته که اتفاقاتی که در ‌آن رخ داده نتوانسته به ما کمک کند و تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اکنون در رده چهاردهم جدول است. امیدواریم که بتوانیم در فوتبال هم به شرایط خوبی برسیم و در بازی‌های آینده لیگ برتر فوتبال موفق شویم.

وی در مورد جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره که صبح دیروز برگزار شد و اولتیماتوم به لوکا بوناچیچ گفت: هیئت مدیره جلسه هفتگی خود را برگزار کرد و این جلسه فوق‌العاده نبود بلکه سیر طبیعی جلسات هیئت مدیره بود که البته در مورد تیم فوتبال هم بحث و بررسی شد اما لوکا بوناچیچ همچنان سرمربی فوتبال ذوب‌آهن است و ما همچنان از وی حمایت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه این حمایت از بوناچیچ تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، گفت: در حال حاضر ما از بوناچیچ حمایت می‌کنیم جلسه‌ هیئت مدیره هم فقط به خاطر بوناچیچ نبود بلکه به خاطر شرایط خاص تیم بود، در این زمینه بیشتر رسانه‌ها متمرکز شدند.

شیران در مورد جایگاه تیم ذوب‌آهن و دیدار با تراکتورسازی گفت: امیدواریم که تیم ذوب‌آهن به شرایط خوب خود برگردد روز جمعه هم بازی سنگینی برابر تراکتورسازی داریم مسابقه‌ای که بسیار سخت است ما در تبریز مهمان هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی