بازدید 3846
انتخابات کمیته یک مسابقه آزاد است

علی‌آبادی: رقیب نداریم، همه رفیق هستیم

کد خبر: ۳۷۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶ 14 January 2014
رئیس کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد انتخابات این کمیته یک مسابقه است و همه نامزدها با هم رفیق هستند.

محمد علی‌آبادی در گفت و گو با فارس، درباره نامه سازمان بازرسی گفت: دیدگاه ما این بود که براساس اساسنامه فقط یک پست آن هم دبیرکلی شغل محسوب می‌شود بقیه موارد پوزیشن است و شغل محسوب نمی‌شود.

بعد از نامه‌نگاری‌های متعدد با سازمان بازرسی در نهایت نایب‌رئیسی از شغل بودن خارج شد. نامه نهایی سازمان بازرسی می‌گوید هرکسی رای بیاورد باید استعفا دهد ما هم همین را می‌خواستیم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده شما به دلیل بازنشسته‌ بودن باید برای انتخابات مجوز بگیرید، عنوان کرد: سابقه سی، چهل ماه جبهه دارم همچنین جزو مقامات هستم و هیچ مشکلی برای انتخابات ندارم.

علی‌آبادی درباره صحبت‌های قدمی مبنی بر اینکه شما در مجمع قبلی با اعضای مجمع تماس گرفته‌اید و گفته‌اید برای نایب رئیسی به خسروی وفا رای دهند، تصریح کرد: همه مصاحبه‌های 4 سال پیش موجود است ما مستندات داریم همه آن زمان گفتند یکی از آزادترین انتخابات برگزار شده است. این روزها افراد حرف‌های مختلفی می‌زنند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که رقیبتان را در انتخابات امسال چه کسی می‌دانید، گفت: رقیب نداریم همه رفیق هستیم. انتخابات کمیته یک مسابقه آزاد است هرکسی رای بیاورد فوراً به او تبریک می‌گویم.

علی‌آبادی در پاسخ به این سوال که شانس خودتان را در انتخابات چقدر می‌دانید گفت: درصد بلد نیستم و وارد این مسائل نمی‌شوم هر اتفاقی که بیفتد و هر رایی که مجمع دهد قبول است. از همه دوستان در مجمع و خارج از مجمع می‌خواهم با آرامش برخورد کنند. برخلاف شایعه‌ها که می‌گفتند کمیته می‌خواهد حضور برخی افراد را محدود کند 40 نفر در همه پست‌ها ثبت‌نام کردند. می‌خواستیم همه اعضا بتوانند بیایند و شانس خود را امتحان کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی