بازدید 19044

نخستین واکنش قالیباف به حادثه جمهوری

کد خبر: ۳۷۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹ 22 January 2014
شهردار تهران با ابراز تاسف از جان باختن دو شهروند در حادثه آتش سوزی ساختمانی در خیابان جمهوری اسلامی، به شهروندان تهرانی وعده داد در مدت 15 روز به این حادثه رسیدگی و گزارش آن به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مسئول رسیدگی به حادثه آتش سوزی این ساختمان بنده هستم و قول می دهم حتما به موضوع رسیدگی کنم.

شهردار تهران با اشاره به برخی حوادث که در گذشته اتفاق افتاده بود گفت: با آنکه مسوولان وقت وعده داده بودند به آن حوادث رسیدگی کنند اما بالاخره مشخص نشد علت حوادث چه بود و گزارشی به مردم ارایه نشد اما من خودم را موظف می دانم گزارش این حادثه را به مردم ارایه دهم.

قالیباف با تاکید بر شجاعت و رشادت آتش نشانان و خدمت رسانی آنان برای نجات هموطنان در حوادث ، اظهار داشت: اگر تخلف یا کوتاهی در کار ازسوی سازمان آتش نشانی اتفاق افتاده باشد حتما با عاملان آن برخورد خواهد شد.

وی با گلایه از قضاوت های زودهنگام و اظهارنظرهای غیرکارشناسی برخی افراد درباره جان باختن دو شهروند در حادثه آتش سوزی ساختمانی در خیابان جمهوری اسلامی گفت: صحبت های مطرح نشان می دهد عده ای بدنبال جریانان سازی و حاشیه سازی هستند اما ما دنبال این حرفها نخواهیم رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی