بازدید 7661

تهدید «بوکوحرام» نسبت به ربودن پسران

گروه تروریستی بوکوحرام نیجریه تهدید کرد که با حمله به مدارس پسرانه، دانش‌آموزان پسر را برای ازدواج اجباری با 273 دختر ربوده شده، خواهد دزدید.
کد خبر: ۴۰۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 18 May 2014
گروه تروریستی بوکوحرام نیجریه تهدید کرد که با حمله به مدارس پسرانه، دانش‌آموزان پسر را برای ازدواج اجباری با 273 دختر ربوده شده، خواهد دزدید.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، گروه تروریستی بوکوحرام نیجریه تهدید کرد که با حمله به مدارس پسرانه، دانش‌آموزان پسر را برای ازدواج اجباری با 273 دختر ربوده شده، خواهد دزدید.

بر اساس این گزارش، این تهدید به صورت مکتوب و در متن دو نامه مجزا به این مدارس پسرانه که در شهر «بنو» در مناطق شرقی نیجریه قرار دارند، ارسال شده است.

بر اساس اعلام مقامات آموزشی نیجریه، تروریست‌ها حتی برای این حمله زمان تقریبی هم مشخص کرده و قول داده بودند که در روز جمعه گذشته و یا دوشنبه هفته جاری، برای بردن همسران اجباری دختران دانش آموزی که ماه گذشته از خوابگاهی در شهر «چیبوک» ربوده بودند، به این مدارس پسرانه بیایند.

با وجود تلاش‌های گسترده دولت نیجریه و اعزام کارشناسان نظامی و هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به این کشور، هنوز اثری از 273 دختر دانش آموز ربوده شده، یافت نشده است.

دیروز در اجلاس امنیت آفریقا که در پاریس برگزار شد،‌رئیس جمهور نیجریه خواستار کمک نظامی دیگر کشورهای آفریقایی برای مبارزه با بوکوحرام شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی