بازدید 8402
۶

نماهنگ نگزاوار کیمیای سرطانی ها

نگزاوار در واقع دارویی ست که باعث مهار سرعت رشد بیماری سرطان در فرد مبتلا می شود. این دارو متاسفانه در حال حاضر به علت تحریم ها در کشور کمیاب شده است و بیماران بسیاری به خاطر نبود دارو و یا قیمت بسیار بالای آن توان مبارزه را از دست می دهند و از بین می روند.
کد خبر: ۴۶۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹ 04 January 2015
نگزاوار در واقع دارویی ست که باعث مهار سرعت رشد بیماری سرطان در فرد مبتلا می شود. این دارو متاسفانه در حال حاضر به علت تحریم ها در کشور کمیاب شده است و بیماران بسیاری به خاطر نبود دارو و یا قیمت بسیار بالای آن توان مبارزه را از دست می دهند و از بین می روند. این کلیپ پیش کش ناقابلی ست به روح بزرگ سینا نادری و همه عزیزانی که بیماری سرطان لحظات زندگی دنیایی شان را به آخر می رساند.

ویدئو کلیپ نگزاوار تلفیقی از آرامش هنر خوشنویسی ایرانی و موسیقی کلاسیک ایرانی است که تمامی آن تقدیم شده است به روح همه آنانی که علیرغم مبارزه دلیرانه با این بیماری شوم، در نهایت مجبور به تسلیم شدند.

همه آنچه می بینید، احساسی است که تمامی افراد گروه تولید این ویدئو کلیپ در خلق آن دخیل بودند. افرادی که سرطان را در اطرافشان لمس کرده اند و بارها شاهد این مبارزه تن به تن بوده اند.

درخواست گروه تولید این ویدئو کلیپ از همه کسانی که نگزاوار را مشاهده می کنند این است که در اولین فرصت برای غربالگری خود به مراکز درمانی مراجعه کنند و آزمایش های لازم را انجام دهند. یادمان باشد بیماری سرطان اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود قابل درمان است.

تعداد بازدید : 84
دانلود
دانلود با کیفیت بالا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سلام

شاید خیلی ها ندونند که اکثر داروهای موثر برای مهار سرطان بواسطه تحریم ها و سودجویی عده ای انسان نما غیر قابل دسترس هستند. پس کجاست نتیجه توافقات؟ پس کجاست حقوق بشری که غربی ها ازش دم می زنند؟
شما به این می گین ویدئو کلیپ !!؟
http://www.aparat.com/v/OnX6W


شادی را عشق است غم را رها کنید
راستش بسیار تکان دهنده بود تابناک اینکه که من و چند تن مردم عادی اینو بخونیم دردی دوا نخواهد شد کاش این رو میفرستادی کسانی که مخالف مذاکرات هستند و همچنان میگویند تحریم هیچ تاثیری بر ما نداره ببینند و بخوانند تا بدانند فقط اندک زمانی بعد در دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی خیلی چیزا باشند باور کنند که سر خدا رو نمیشه کلاه گذاشت. خدایا امید سرطانیان به توست ناامیدشان مکن
چقدر دلم گرفت خدا براي اونايي كه باعث اين تحريمهان نسازه البته براي هيچكس آرزوي اين بيماري رو نميكنم ولي كاش اونا به خود بيام و خدا يك تلنگري بهشون بزنه تا لااقل مردم اين داروهارو راحت به دست بيارن خدايا خودت كمكشون كن
اصلا جذابیت نداشت
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی