بازدید 3085
۳

جيب بر حرفه‌اي از اتوبوس تندرو پياده شد

کد خبر: ۴۶۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ 13 January 2015
جيب بر حرفه‌اي كه در يك ماه بيش از 100 جيب را در داخل اتوبوس‌هاي تندرو زده بود، دستگير شد.

به گزارش جوان، عصر روز دوشنبه 17 آذر ماه مأموران كلانتري 128 تهران نو در جريان دستگيري مرد جيب‌بر در ايستگاه اتوبوس‌هاي تندرو قرار گرفتند. زماني كه مأموران در محل حاضر شدند مرد جواني متهم 41 ساله را به آنها تسليم كرد و گفت كه او جيبش را زده است.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: ساعتي قبل از ايستگاه ترمينال غرب به مقصد تهرانپارس، سوار اتوبوس‌هاي تندرو شدم. چند ايستگاه بعد، اين مرد سوار اتوبوس شد و كم كم خودش را به من نزديك كرد تا اينكه به مقصد رسيدم. هنگام پياده شدن در حال كمك به پيرمرد بودم كه احساس كردم دستي داخل جيبم است. وقتي بررسي كردم متوجه شدم تلفن همراه گرانقيمتم سرقت شده است. همان لحظه ديدم اين مرد به سرعت از اتوبوس پياده شد. فهميدم او جيب بر است و تلفن همراهم را سرقت كرده است. پياده شدم و به دنبالش دويدم و او را دستگير كردم.

متهم در بازجويي‌هاي اوليه، خودش را فرهاد معرفي كرد و سرقت تلفن همراه شاكي را انكار كرد.

سپس مأموران پليس با تشكيل پرونده، متهم را براي تحقيقات فني به دستور قاضي عموزاد بازپرس دادسراي ناحيه 34 در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار دادند. مأموران پليس در تحقيقات خود با دهها شكايت مشابه داخل اتوبوس‌هاي تندرو در مسير تهرانپارس به آزادي مواجه شدند. بررسي‌هاي بيشتر نشان داد متهم از جيب‌بران حرفه‌اي پايتخت است كه قبل از اين دو بار به جرم جيب‌بري دستگير و روانه زندان شده بود.

يكي از شاكيان بعد از شناسايي متهم گفت: آبان ماه در خيابان تهران نو براي رفتن به خانه پدري‌ام سوار اتوبوس‌هاي تندرو شدم. يك ايستگاه بعد اين مرد سوار شد و خودش را به من نزديك كرد. وقتي اتوبوس شلوغ شد او كاملاً خودش را به من چسباند و دو ايستگاه بعد هم از اتوبوس پياده شد. وقتي در مقصد از اتوبوس پياده شدم ناگهان متوجه شدم كه كيف پول و تلفن همراهم سرقت شده است. مطمئن هستم اين همان مردي است كه از من سرقت كرد.

در حالي كه تعداد شاكيان به 103 نفر رسيده بود، متهم به جيب‌بري اعتراف كرد و گفت: من يك جيب‌بر حرفه‌اي هستم و قبلاً هم به خاطر همين جرم دو بار به زندان رفته‌ام و در طول يك ماهي كه دوباره شروع به جيب‌بري كرده بودم حدود 100 جيب را زدم. ما معمولاً دو نفري سوار اتوبوس مي‌شديم و من جيب مي‌زدم و كيف يا لوازم سرقتي را به همدستم مي‌دادم و او خيلي زود پياده مي‌شد و اگر مالباخته به من شك مي‌كرد، من اعتراض مي‌كردم و در بازرسي از من هم چيزي به دست نمي‌آمد و مالباخته هم نمي‌توانست ثابت كند.

وي گفت: در روز بين دو تا سه فقره جيب مي‌زدم و بعد از برداشتن پول و اشياي قيمتي مدارك را داخل خيابان رها مي‌كرديم و تلفن همراه را هم به دستفروش مي‌فرختيم. تحقيقات از متهم به دستور قاضي عموزاد از سوي مأموران پليس ادامه دارد.

كارآگاهان در تلاشند تا همدست متهم جيب بر را شناسايي و دستگير كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اين مجرمان را تحويل داعش دهيد كه دست وپايشان را با ساطور قطع كنند تا ديگر هوس تكرار جرمشان سه رقمى نشود ومردم در اسايش
این طرف میدون انقلاب به همین شیوه کاملا به من نزدیک شد و تو یه لحظه متوجه شدم گوشی نوت3 من. به سرقت رفته وقتی من بهش اعتراض کردم تا حد درگیر شدن پیش رفتیم که در آخر گوشی رواز پشت پاش یکی از مسافرها بهم داد و همون لحظه سریع از اتوبوس پیاده شد و فرار کرد
زود آزادش کنید تا باز به جان مردم بیفتد !!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی