بازدید 7427

يونان ضرب الاجل در مذاکرات با اتحاديه اروپا را رد کرد

یک منبع دولتی یونان روز سه شنبه گفت این کشور هیچ ضرب الاجلی را در مذاکرات نهایی با اتحادیه اروپا درباره آینده اصلاحات و کمک مالی به یونان نمی پذیرد.
کد خبر: ۴۷۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷ 17 February 2015
به گزارش خبرگزاری فرانسه از آتن، در حالی که وزیران دارایی اتحادیه اروپا قرار است بار دیگر برای بررسی بحران یونان تشکیل جلسه دهند، این منبع گفت: «دولت یونان ضرب الاجل را نخواهد پذیرفت. آتن مصمم است به ماموریت عمومی خود و تاریخچه دموکراسی در اروپا پایبند باشد.»

این منبع در عین حال گفت آتن همچنان خود را برای یافتن راه حلی که به نفع دو طرف باشد متعهد می داند. وی افزود رسیدن به چنین توافقی «کاملا امکان پذیر است».

ارزش سهام در بازار بورس یونان روز سه شنبه تا اواسط روز بیش از 2.7 درصد کاهش یافت.

گفتگوها میان وزیران دارایی منطقه یورو روز دوشنبه بدون حصول توافق درباره بدهی های یونان، و پس از آنکه آتن از درخواست برای تمدید برنامه کمک های مالی به این کشور خودداری کرد پایان یافت.

یروئن دیسلبلوم رئیس گروه یورو گفت یونان تا آخر هفته وقت وارد درخواست تمدید این برنامه را ارائه کند. مدت طرح کمک مالی 240 میلیارد یورویی به یونان تا آخر ماه میلادی پایان می یابد.

منبع دولتی یونان گفت دیسلبلوم یک سند کاری ارائه کرده بود که آتن نمی توانست آن را بپذیرد زیرا باید متعهد می شد به خصوصی سازی و اصلاحات نظام کار و بازنشستگی ادامه دهد.

تعداد بازدید : 160

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی