بازدید 3930

کی‌روش با آغاز لیگ برمی‌گردد

سرمربی تیم ملی فوتبال به همراه مدیر ورزشی تیم ملی 31 تیر راهی روسیه می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 24 June 2015
به گزارش فارس؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیاران خود پنجشنبه شب گذشته برای سپری کردن مرخصی 3 هفته‌ای خود راهی پرتغال شد.

کی‌روش از اول امسال به خاطر ممنوع‌الخروج بودن پس از اردوی اروپایی تیم ملی حدود دو ماهی را در تهران سپری کرد و پس از حل مشکل مالیاتی در خرداد ماه دو سفر خارجی کاری به ترکیه و تفریحی به دوبی را پشت سر گذاشت.

سرمربی تیم ملی پس از نخستین دیدار ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 مقابل ترکمنستان در حالی برای سپری کردن مرخصی 3 هفته‌ای راهی پرتغال شد که حتی این احتمال وجود دارد مدت زمان این مرخصی بیشتر از 3 هفته شده و این مربی پرتغالی همزمان با آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به کشورمان بازگردد.

لیگ برتر قرار است از دهه اول مرداد ماه امسال آغاز شود و کی‌روش چند روز مانده به آغاز این رقابت‌ها به ایران بازخواهد گشت، با این حال برنامه‌ریزی برای بازگشت کادر خارجی کی‌روش برای حضور در مرخصی همان 3 هفته بوده و اوسیانو کروز به همراه دن‌گاسپار بعد از سپری کردن 3 هفته مرخصی، زودتر از کی‌روش برای برنامه‌ریزی امور مربوط به تیم ملی به ایران بازخواهند گشت.

**کی‌روش به شیلی می‌رود؟

در مدت زمان حضور کی‌روش در پرتغال احتمال رخ دادن یک سفر غیرمترقبه برای او وجود دارد.

بر همین اساس و با نزدیک شدن به روزهای پایانی رقابت‌های کوپا آمریکا که این روزها در شیلی در حال برگزاری است، این احتمال وجود دارد که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان برای تماشای دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها راهی شیلی شود.

مقامات این رقابت‌ها به صورت رسمی از کی‌روش برای حضور در شیلی دعوت به عمل آورده‌اند و این احتمال وجود دارد سرمربی پرتغالی کشورمان برای تماشای این دو رقابت هفته آینده راهی شیلی شود.

**کی‌روش و پیروانی 31 تیر به روسیه می‌روند

سرمربی تیم ملی همچنین به دعوت فیفا باید در کنگره رقابت‌های مربوط به جام جهانی 2018 روسیه که در تاریخ 2 و 3 مرداد در سن‌پطرزبورگ برگزار می‌شوند، شرکت کنند.

بر همین اساس کی‌روش و پیروانی در تاریخ 31 تیرماه راهی این شهر کشور روسیه خواهند شد تا در کنگره هماهنگی جام جهانی 2018 که با حضور مدیران و سرمربیان تیم های ملی کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شوند، شرکت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی