بازدید 9716
۴

بانک مرکزی:مراتب جهت معرفی ملک دیگر به مخاطب اطلاع داده شده

کد خبر: ۵۲۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 19 August 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

سلام من از آزدگان وجانباز 45 درصد استان خوزستان شهرستان رامشیر سال 91 برای دریافت وام به بانک ملی شعبه مرکزی رامشیر معرفی شدم بر اساس بودجه تبصره 3 ماده 34 تسهیلات جانبازان که هر سال در قانون بودجه ذکر میشود برای دریافت مسکن معرفی شدم در ذیل تبصره امده است مناطقی که سند ندارند با ضامن رسمی می توانند تسهیلات دریافت کنند.

شرط بنیاد هم این بود که وام های قبلی را باید تصفیه می کردم تا معرفی شوم به همین دلیل هشت میلیون وام گرفتم از بانک سپه تا بتوانم بدهی قبلی را بپردازم و شرایط تسهیلات جدید برای من مهیا شود و حدود دو میلیون هم هزینه عوارض وشهرداری شد تا بعد از گذراندن مراتب اداری وام چهل میلیونی خود را در سال 92 دریافت کنم اما کارشناس بانک خانه ای را که معرفی کردم 28 میلیون ارزیابی کرد و برای زمین قیمتی متصور نشد بدلیل اینکه معتقد بود زمین وقفی است چون اراضی رامشیر بطور کامل بنا بر ادعای اوقاف 50 درصد ان موقوفه من اعتراض کردم بر فرض اینکه وقفی باشد اما 50 درصد وقفی است برای بقیه باید ارزیابی شود اما تا کنون پاسخی دریافت نکردم باز گفتم حداقل 28 میلیونی که خودتان نصویب کردید بدهید اما باز جوابی تا بحال ندادند به فرمانداری شکایت نمودم / نماینده مجلس را در جریان مشکل گذاشتم / حتی به کمسیون اصل نود شکایت کردم پاسخ دادند به مراجع قضایی شکایت نمایم به خود سرپرستی تهران شکایت کردم انها هم دستور پی گیری دادند اما هیچکدام تا بحال مشکل حقیر را برطرف نکردند.
شماره شکایت من به سرپرستی تهران 13930317196428/2020296شکایت الکترونیکی بود حال وارد سال 94 شدیم و متاسفانه بعد از این همه هزینه وام مسکن من حل نشده است بشتر ازادگان شهرستان به شهرهای اطراف مهاجرات کردند بدلیل مشکلات مسکن ظاهرا انسان را مجبور به مهاجرت می نمایند.

پاسخ:
باسلام
احتراما، بازگشت به نامه شماره 369/113 درخصوص تقاضای مخاطب تابناک به اطلاع می رساند نامبرده از طرف بنیاد شهید جهت دریافت تسهیلات خرید مسکن به مبلغ چهارصد میلیون ریال به بانک ملی ایران معرفی شده وصرفا اعیانی ملک مورد نظر به لحاظ موقوفی بودن زمین توسط کارشناسان بانک ملی به مبلغ دویست و هشتاد میلیون ریال ارزیابی گردیده است.ضمنا مراتب جهت معرفی ملک دیگر به مشارالیه اطلاع داده شده است.

اداره روابط عمومی بانک مرکزی


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی