بازدید 8001
۳

آرنولد هم درگذشت عباسپور را تسلیت گفت

کد خبر: ۵۲۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 28 August 2015

آرنولد شوارتزینگر ، سیاستمدار، هنرپیشه و قهرمان سرشناس پرورش اندام دنیا هم درگذشت بیت الله عباسپور قهرمان ایرانی این رشته در جهان را تسلیت گفت.

صفحه اینستاگرام فعالیت های ورزشی آرنولد ، بازیگر سرشناس فیلم های ترمیناتور که بعدها توانست در مقام سیاستمدار تا فرماندار ایالت کالیفرنیا پیش برود و تبدیل به چهره ای سرشناس میان فرمانداران جمهوریخواه شود و حتی در انتخابات درون گروهی حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری آمریکا یکی از آنهایی بود که به عنوان رقیب جدی برای سناتور مک کین رقابت می کرد ، درگذشت قهرمان بدنسازی ایران را تسلیت گفته است.

آرنولد اتریشی - آمریکایی ، خودش در اواخر دهه ۸۰ میلادی قهرمان شماره یک بدنسازی دنیا بود و برای همین بدن آهنین بود که به هالیوود راه پیدا کرد تا بازیگر نقش نابودگر باشد. آرنولد این روزها به دلیل عوارض ورزش قهرمانی پرورش اندام و مکمل هایی که معمولا در این رشته ها مصرف می شود ، شرایط سلامتی خیلی خوبی ندارد و روزگار را با بیماری سپری می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یعنی آرنولد مکمل می خوره این خدا بیامرز نمی خورد؟؟؟
مگه داریم ؟ مگه میشه ؟
آخی تابناک چرا از خودت شعر می بافی.
آرنولد بخاطر اینکه متولد آمریکا نیست اصلا نمی تونه کاندیدای ریاست جمهوری بشه. حالا چطور ممکن که رقیب جدی مک کین باشه در انتخابات درون حزبی.
ورزش بدنسازی و اسکی هر دو به نظرم خیلی خطرناکن اولی بخاطر مکملاش دومی بخاطر اسیب دیدگیاش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار