بازدید 13617
۸

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب شیرازی

کد خبر: ۵۲۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 01 September 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام
احتراما اینجانب در اواخر سال 92 به بانک ملت شعبه تختی شیراز جهت افتتاح حساب با سود بانکی 22% مراجعه نموده ام که پس از افتتاح حساب اعلام نمودند که حساب شما یکساله می باشد.. در بهمن ماه سال 93 اینجانب متوجه شده ام که بانک از مورخه 93/06/28 سود بانکی اینجانب بدون اعلام به بنده را به 10 % کاهش داده است ..
لذا خواهشمند است با توجه به تخلف بانک در مورد کاهش سود بانکی دستورات مقتضی در مورد موارد ذیل را صادر فرمائید ..
بانک فرم اولیه که به اینجانب ارائه دادند کارمند بانک اعلام نمودند که شما فقط امضاء کنید و بقیه قسمتها توسط رئیس شعبه در یک جلسه پر می شود که ظاهرا با هدف خاص اقدام به این کار نموده اند ..
به بازرسی شعب استان شکایت نمودم ولی متاسفانه اعلام نمودند که کارمند بانک مقصر می باشد و ما کاری برای شما نمی توانیم انجام بدهیم ..
شماره نامه شکایت به بازرسی بانک ملت استان 236981-93/11/21 می باشد.
دستور فرمائید نسبت به برگشت ضرر و ضیان در مدت 6 ماه گذشته را صادر فرمایید ..لازم به ذکر است که بانک از مدت 2 ماه گذشته اجازه برداشت پول به اینجانب را نداده اند .
متاسفانه یک نوع کلاهبرداری پیشرفته انجام شده که ظاهرا بانک از عدم اطلاع مشتریان کمال سوء استفاده را نموده است و بدون اطلاع سود بانکی و مدت زمان استفاده را تغییر داده است
حتی از سرپرستی مستقر در شیراز درخواست نمودم با دوربینهای مستقر در بانک این موضوع را بررسی نمایند .

پاسخ:
باسلام
احتراما، بازگشت به نامه شماره 113/364 درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند طی استعلام بعمل آمده و پس از هماهنگی های انجام پذیرفته توسط مدیریت شعب استان فارس ، تفاوت سود مورد ادعای مشتری به حساب نامبرده واریز شده است.

اداره روابط عمومی بانک مرکزی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۸
1
1
1
1
20
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار