بازدید 1855

از هر چهار روس، سه نفر با حملات هوايي روسيه در سوريه موافق است

بنابراعلام این منبع، تقریبا نیمی از مردمی که از آنها سؤال شده است (46 درصد) با «اعزام احتمالی نیروهای روسیه به خارج از این کشور موافقند. »‌ و تقریبا 47 درصد براین باورند که روسیه باید «‌ در مبارزه با داعش و مخالفان سوریه از بشار اسد رئیس جمهور سوریه حمایت کند.»
کد خبر: ۵۳۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷ 09 October 2015
براساس نتایج یک نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد تقریبا از هر چهار روس، سه نفر با حملات هوایی روسیه در سوریه موافقند و تقریبا نیمی از آنها از استقرار نظامیان در خاک این کشور حمایت می کنند.

براساس نظرسنجی که در مرکز مستقل لوادا Levada صورت گرفت به این ترتیب، 31 درصد روس ها «به طور کامل حملات هوایی روسیه در سوریه را که 30 سپتامبر آغاز شد تأیید می کنند و 41 درصد می گویند درباره حملات هوایی علیه مواضع داعش نظر موافقی دارند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، این نظرسنجی بین دوم تا پنجم اکتبر از 1600 نفر در 46 منطقه روسیه صورت گرفت.

براساس این نظرسنجی، نزدیک به 14 درصد این بمباران ها را تأیید نمی کنند.

بنابراعلام این منبع، تقریبا نیمی از مردمی که از آنها سؤال شده است (46 درصد) با «اعزام احتمالی نیروهای روسیه به خارج از این کشور موافقند.»‌ و تقریبا 47 درصد براین باورند که روسیه باید «‌ در مبارزه با داعش و مخالفان سوریه از بشار اسد رئیس جمهور سوریه حمایت کند.»

اواخر سپتامبر- 10 روز قبل از آغاز حملات روسیه- 69 درصد از افرادی که مرکز لوادا از آنها سؤال کرده بود با اعزام نیروهای روسیه به سوریه مخالف بودند.

اما پس از نخستین حملات هوایی روسیه، دستگاه رسانه ای روسیه فعال شد و هر روز گزارش های دیدنی را از کشته شدن «تروریست» های داعش پخش کرد. به نظر می رسد موفقیت ارتش روسیه، در بین مردم این کشور حس غرور را برانگیخته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی