بازدید 16419
۲

پیام صادقیان از نفت کنار گذاشته شد

کد خبر: ۵۳۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 09 October 2015

علیرضا منصوریان امروز تیمش را با استفاده از همه نفرات اصلی که در اختیار داشت به مصاف دیانای باقرشهر فرستاد تا بالاخره طعم پیروزی را در مسابقات رسمی فصل جدید بچشد.

پیام صادقیان از نفت کنار گذاشته شد

به گزارش تابناک ورزشی، با این حال نامی از پیام صادقیان در فهرست 18 نفره نفت دیده نمی‌شد و این مساله عجیب بود. خبرنگاران حاضر در ورزشگاه با دیدن لیست استارت بازی و ستون ذخیره ها متوجه این موضوع شدند و از آنجا که صادقیان به هیچ عنوان مصدوم نبود، به نتیجه ساده ای سیدند که فصل گذشته بارها به آن رسیده بودند.  هنوز مشخص نیست صادقیان به چه دلیلی ناگهان از فهرست نفت کنارگذاشته شده اما با توجه به عقیده منصوریان مبنی بر برخورد پنهان با بازیکنان خاطی بدون رسانه ای شدن مسایل حاشیه، احتمال کنارگذاشتن انضباطی این بازیکن جنجالی زیاد است.

منصوریان در مورد ماجرای بیرانوند نیز چیزی به رسانه ها نگفته بود و اگر این دروازه بان جوان موضوع را به خبرنگاران نمی گفت، شاید کسی متوجه ریز جزییات نمی شد. حالا هم اطلاع از دلیل این اخراج موقت مشخص نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
خواهشا الکی جو ندید پیام مصدوم بوده خرمگاه مربی نفت هم تو مصاحبش گفت مصدومیت کوچیک داره و بهش استراحت دادن زشته الکی بدون هیچ اصلاعی خبر میزارید
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی