بازدید 2871
۱

روحانی: دوران ایران‌هراسی سپری شده است

رییس جمهور گفت: اکنون کشورهای مختلف می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری‌ کنند چراکه اکنون دوران ایران‌هراسی سپری شده است.
کد خبر: ۵۳۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 10 October 2015
رییس جمهور گفت: اکنون کشورهای مختلف می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری‌ کنند چراکه اکنون دوران ایران‌هراسی سپری شده است.

به گزارش ایلنا٬ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در همایش بین‌المللی صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال٬ با بیان اینکه خوشحالم در جمع کارآفرینان و اهالی صنعت هستم٬ گفت: در فعالیت اقتصادی در شرایطی که از لحاظ بین‌المللی در آن قرار داریم٬ برای آنکه کشور از لحاظ اقتصادی در مسیر رونق قرار بگیرد و شاهد ثبات در حرکت اقتصادی باشد و برای آینده امیدآفرین باشد و اقتصادش در مسیر آینده قابل پیش‌بینی باشد و به آن حرکت اطمینان شود؛ ضروری بود دولت یازدهم با توجه به شرایطی که در آغاز با آن مواجه بود٬ قدم‌های محکم و باثباتی برای رفع مشکلات اقتصادی بردارد.

رییس دولت یازدهم ادامه داد: آنچه دولت تا به امروز انجام داده٬ در سایه امید٬ اعتماد و مشارکت مردم در مسائل اقتصادی بوده است.

وی افزود: این دولت معتقد است که ما در صورتی می‌توانیم در زمینه اقتصادی٬ حرکتی مستمر و مناسب داشته باشیم که فضای کسب و کار به‌وجود بیاید؛ بر همین مبنا٬ بنای دولت بر تقویت بخش خصوصی و ایجاد یک رقابت در اقتصاد است که اگر این دو محقق شود و همچنین ما بتوانیم فضای رقابتی ایجاد کنیم٬ در عبور از موانع موفق خواهیم بود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: اکنون کشورهای مختلف می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری‌ کنند چراکه اکنون دوران ایران‌هراسی سپری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی