بازدید 4619
گفت و گو

برانکو: هنوز هم می گویم پرسپولیس قهرمان می شود/ بعضی ها به نام هادی دنبال مطرح کردن خودشان هستند

برانکو با تمام مشکلاتی که پرسپولیس دارد موظف است در بازی مقابل صبای قم برنده سه این امتیاز این دیدار باشد. برانکو که هنوز هم باور ندارد کاپیتان خوب و جوان تیمش را از دست داده است.
کد خبر: ۵۳۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 12 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی کروات سرخپوشان در این خصوص می گوید: خیلی از خبرنگاران سوال می کنند  که بعد از هادی چطور می خواهی جای خالی او را جبران کنی؟ درجواب آنها باید بگویم که نمی توانیم جبران کنیم چون هادی رهبر، لیدر و کاپیتان تیم بود و بازیکن تیم من بود و کسی را نمی توانیم جایگزین او کنیم. حداقل کاری که می خواهیم بکنیم این است که بازی هایمان راببریم و ان شاءالله یک قهرمانی به روح هادی هدیه دهیم. هنوز هم می گویم پرسپولیس قهرمان می شود. من قبل از بازی با فولاد گفتم که پرسپولیس شانس قهرمانی دارد.در حال حاضر هم که در رتبه یازدهم جدول هستیم  همان حرف را می زنم.

برانکو: هنوز هم می گویم پرسپولیس قهرمان می شود/ بعضی ها به نام هادی دنبال مطرح کردن خودشان هستند

برانکو می افزاید: هادی نوروزی به غیر ازاینکه کاپیتان تیم بود، در داخل و خارج زمین دست راست مربی محسوب می شد. با این حال ما با از دست دادن کاپیتان خوبمان به زمین خوردیم و بایداز جایمان بلند شویم و بحران را پشت سر بگذاریم . این اتفاقی که برای هادی افتاد یک بدبختی بزرگی بود، ولی کسی نمی توانست آن را  پیش بینی کند، این اتفاق معمولی نیست که یک ورزشکار در عرض یک شب، فوت کند یعنی خیلی عجیب است که یک بازیکن در سطح حرفه ای اینطور فوت کند.

 سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا به بازیکنانش اجازه نمی دهد که در بازی که برای یادبود هادی نوروزی برگزارمی شود شرکت کنند پاسخ می دهد: متاسفانه ما بخاطرهمین مساله تعداد زیادی ازتمرینات مان را برای احترام به ایشان از دست دادیم ضمن اینکه  بعضی ها به نام هادی دنبال مطرح کردن خودشان هستند

برانکو همچنین در مورد رویارویی با صبای قم می گوید: دیدار پرسپولیس و صبا بخاطر رویارویی بهترین شاگردم در تیم ملی یعنی علی دایی بایم جذابیت دارد. این بازی برای ما مهم تر از دربی است و رویارویی با بهترین شاگردم یعنی علی دایی برای هر دوی ما جذاب است. لطفا ازقول من به هوادارها بگوید که بازی با صبا برای ما خیلی مهم است چون می تواند شروع دوباره ای برای پرسپولیس بعد از اتفاقات بدی که پشت سرگذاشته ایم باشد.
سرمربی سابق تیم ملی در مورد مربیگری احتمالی نکونام در تیم ملی نظرش را این چنین مطرح می کند: نکونام دوران عالی را درتیم ملی پشت سر گذاشت او در دو جام جهانی حضورداشتٰ او پسر بسیارعاقلی هست و تجربه بسیارزیادی در ایران و تجربیات بین المللی و جهانی دارد. او پیش شرط اینکه مربی موفقی باشد را دارد،اما همانطور که علی دایی در تیم ملی سوخت. بنابراین نیاز به آموزش وتجربه بیشتر است درهر کاری همینطوراست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی