بازدید 4057
۱

حضور برانکو ایوانکوویچ در دیدار یادبود کاپیتان پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در دیدار یادبود مرحوم هادی نوروزی اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 09 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، قرار است روز دوشنبه هفته پیش رو دیداری نمادین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره هادی نورزی بین تیم های ستارگان فوتبال ایران و تیم هنرمندان برگزار شود.

سپهر حیدری که کارهای هماهنگی و اجرایی این دیدار را برعهده دارد از حضور احتمالی وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا نیز در کنار دیگر ستاره ها خبر داد و گفت: وحید هاشمیان اعلام کرده در صورتی که موفق به تهیه بلیط شود در این بازی حاضر خواهد شد و مهدی مهدوی کیا نیز اعلام آمادگی کرده است.

مازیار زارع و پژمان نوری نیز احتمالا در این بازی در کنار ما خواهند بود و رحمان احمدی نیز از مسوولان سپاهان برای حضور در این بازی اجازه گرفته است. رحمان رضایی نیز برای حضور در این بازی اعلام آمادگی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبالی که از این بازی صورت گرفته احتمالا محل بازی را تغییر دهیم اما فعلا همان استادیوم دستگردی مدنظرمان است و در صورت تغییر آن را اعلام خواهیم کرد.

حیدری در پایان گفت: تمام برنامه های مدنظر در این بازی با هماهنگی خانواده هادی نوروزی صورت گرفته و خوشحالیم در کنار این عزیزان روز فوق العاده ای برای خانواده فوتبال و شادی روح هادی نوروزی انجام دهیم و به حمایت تک تک عزیزان نیاز داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی