بازدید 2642

توزيع ايران‌چك‌هاي تقلبي

کد خبر: ۵۴۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 25 November 2015
جانشين فرماندهي انتظامي استان، از دستگيري دو نفر از اعضاي باند تهيه و توزيع اسكناس‌هاي تقلبي توسط پليس آگاهي اين استان خبر داد و گفت: از اين افراد، 55 قطعه ايران چك جعلي 500 هزار ريالي كشف شد.

 به گزارش آرمان، سرهنگ علي احمدي تبار در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، گفت: به دنبال دريافت اطلاعاتي از كسبه سطح شهر خرم آباد مبني بر اينكه دو نفر با ظاهري آراسته و شيك پوش به مغازه‌هاي اين شهرستان مراجعه و با اسكناس تقلبي اقدام به خريد اجناس مي‌كنند، بلافاصله تيم مجربي از ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان براي شناسايي و دستگيري اعضاي باند به محل مورد نظر اعزام شدند.

 وي افزود: ماموران اين پليس به صورت نامحسوس فعاليت‌هاي اعضاي باند را تحت نظر قرار داده و پس از شناسايي محل تردد و اختفاي آنان، با هماهنگي مقام قضائي در اقدامي غافلگيرانه دو نفر از اعضاي اين باند را دستگير كردند. جانشين فرماندهي انتظامي لرستان تصريح كرد: در بازرسي از متهمان، 55 قطعه ايران چك 500 هزار ريالي جعلي به ارزش 27 ميليون و 500 هزار ريال كشف شد.

 وي ادامه داد: جاعلان در بازجويي‌هاي پليسي به تهيه و پخش اسكناس‌هاي تقلبي در خرم آباد اعتراف كردند. احمدي تبار با اشاره به اينكه دستگيري ساير اعضاي باند در دستور كار پليس آگاهي استان قرار دارد، خاطرنشان كرد: متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل بعدي تحويل مراجع قضائي شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار