با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای
سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای
پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این
پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:با سلام
بنده مدت دوسال مشترک اینترنت مخابرات تهران با مشخصات سرویس نامحدود 1مگ می باشم . متاسفانه اخیرا گوشی های سامسونگ داخل منزل ما در روز چندین با از شبکه اینترنت قطع می شوند و ما دوباره باید کانکت شویم بارها به شماره تماس 2020 اعلام خرابی کردیم و جواب می دهند مشکل از گوگل است تا اینکه امروز به مرکز مخابرات نهری در شهرک غرب مراجعه کردم و دیدم افزاد زیاد دیگری نیز این مشکل را با گوشی های سامسونگشان دارند و مخابرات می گوید ایراد از گوگل است تا با اصرار زیاد من یکی از پرسنل مخابراب نهری به مرکز پشتیبانی تماس گرفت و آنها گفتند این مشکل مربوط به تسویه حساب سامسونگ است که به مخابرات بدهی دارد و مخابرات این بلا رو سر گوشی های مردم آوارده تا تلافی کنه عین همین حرفو خانم کارشناس به ما گفتند و در آخر گفتند داریم توافق می کنیم تا مشکل بر طرف شه. حالا هزینه جنگ و جدل مخابرات تهران با کمپانی سامسونگ رو مردم باید بدهند و از ارتباط با اینترنت تو گوشی های سامسونگ محروم باشند و روزانه چندین بار ارتباطشون قطع شه؟ ضمنا این مشکل فقط روی گوشی های سامسونگ و اینترنت مخابراته.ممنون میشم پیگیری کنید و مشکل خیلی هارو مطرح و پاسخ دلیل این کار رو از زبان شرکت مخابرات به ما بدهید.ممنون
پاسخ:باسلام
احتراما ، در پاسخ به نامه ارسالی در شماره 113/433 مورخ 94/08/24 آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، در خصوص اینترنت پرسرعت مشترک محترم مشخص گردید مشکل پیش آمده مربوط به سیستم عامل اندروید بوده که با هماهنگی و توضیحات ارائه شده به ایشان مشکل برطرف گردیده است.
با توفیق الهی
حسنعلی ذوالفقاری
معاون دفتر روابط عمومی