بازدید 3462

حمایت های دولت از رانندگان تاکسی افزایش یابد

کد خبر: ۵۵۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 12 December 2015
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید براینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی برای سال آینده باید متناسب با نرخ تورم باشد، بر ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی تاکید کرد.

ایرج عبدی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص اظهارنظر برخی اعضای شورای شهر مبنی بر افزایش کرایه تاکسی ها بیش از نرخ تورم به دلیل حذف بیمه رانندگان تاکسی و سمهیه سوخت بنزین در سال آینده، گفت: درصورت افزایش نرخ کرایه تاکسی و همچنین قطع حمایت های دولت از رانندگان تاکسی که ارائه کننده خدمات عمومی هستند فرصت برای رانندگان اتومبیل های شخصی ایجاد می شود تا آنها نیز با ورود به حمل و نقل عمومی شرایط  کار را برای رانندگان تاکسی نامناسب کنند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف بیمه رانندگان تاکسی، افزود: حذف بیمه رانندگان تاکسی از سوی دولت  اقدامی خطا و اشتباه است، زیرا با توجه به شرایط فعلی جامعه و افزایش مشکلات درحوزه اشتغال اینگونه اقدامات دولت به افزایش بیکاری کمک می کند؛ بنابراین دولت باید دراین سیاست خود تجدید نظرکرده و ارائه خدمات حمایتی به رانندگان تاکسی مانند بیمه، تعویض خودروهای فرسوده و ... را درشرایط مناسبی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه نرخ کرایه های تاکسی باید برای 2 سال ثابت باشد، تصریح کرد: متاسفانه اینکه هرسال نزدیک سال جدید نرخ کرایه تاکسی ها و حمل و نقل عمومی افزایش پیدا می کند، اقدامی نادرست و سنت اشتباهی است؛ بنابراین مردم باید تلاش کنند که هرسال دریک تثبیت اقتصادی فعالیت کرده و نرخ ها هرسال افزایش پیدا نکند، بنابراین دولت باید تلاش کند از طریق سوبسید خدماتی را به رانندگان تاکسی ارائه دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که دارای تمکن مالی هستند معمولا از خودروهای شخصی برای تردد در سطح شهر استفاده می کنند، گفت: البته باید به این نکته تاکید کرد که پیش از هرچیز باید تورم در جامعه را کنترل کرد، اما افزایش کرایه ها درحد تورم معقول و منطقی است و نباید بیش از میزان تورم افزایش صورت گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی