بازدید 20987
۱
فوری

احتمال جدی کناره گیری تیمهای ایرانی ازلیگ آسیا

در جلسه مدیران فدراسیون فوتبال با تیم های باشگاهی ایران شرکت کننده در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، این موضوع مطرح شد که در صورت اصرار ای اف سی به رای کاملا سیاسی و یکطرفه به سود سعودی ها، ایران این مسابقات را در فصل پیش رو تحریم کند.
کد خبر: ۵۶۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 02 February 2016
رییس سازمان لیگ ایران دقایقی پیش اعلام کرد که در صورت پافشاری کنفدراسیون فوتبال اسیا انتقال بازی های تیم های ایران و عربستان در کشور ثالث، احتمالا نمایندگان فوتبال کشورمان از این رقابت ها کناره گیری خواهند کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج با اعلام این مطلب در  برنامه امشب نود افزود: در جلسه مدیران فدراسیون فوتبال با تیم های باشگاهی ایران شرکت کننده در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، این موضوع مطرح شد که در صورت اصرار ای اف سی به رای کاملا سیاسی و یکطرفه به سود سعودی ها، ایران این مسابقات را در فصل پیش رو تحریم کند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: مسیری که عربستانی ها می روند مسیر دشمنی خطرناکی است که بدعت تازه ای در کنفدراسیون آسیا برجا خواهد گذاشت که موجب می شود کشورهای مختلفی چون کره جنوبی و شمالی، چین و تایوان، یمن و عربستان، پاکستان و هند، و چندین کشور متخاصم دیگر نیز از تقابل با هم سر باز بزنند.

احتمال کناره گیری تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱
این مسئله از بی کفایتی مسولان فدراسیون فوتبال است. در طی این 8 سال ریاست اقای کفاشیان آنچه نسیب فوتبال ایران شده فقط و فقط خنده های معنادار!!! ایشان است و لاغیر!! نه کرسی در AFC و نه لابی گری ..... فقط و فقط خنده های آقای کفاشیان. با تشکر از ایشان بابت این همه پسرفت !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار