بازدید 28182
۸

تغییر نام ایستگاه مترو ولیعصر (عج)

کد خبر: ۵۶۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 02 February 2016
در جلسه امروز شورای شهر تهران تغییر نام ایستگاه مترو ولیعصر (عج) به تئاتر شهر تصویب شد.

به گزارش فارس، در جلسه امروز شورای شهر بررسی طرح نامگذاری و تغییر نام 53 ایستگاه مترو در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس نام تمامی ایستگاه‌های مترو، تصویب شد، اما نام ایستگاه مترو ولیعصر (عج) واقع در خط 3 مترو به نام تئاتر شهر تغییر نام داد.

بر اساس این گزارش، در این دستور تغییر نام ایستگاه مترو شهید زین‌الدین واقع در خط 3 مترو به نام گیلان پیشنهاد شده بود اما اعضای شورا درخواست بررسی بیشتر را مطرح کردند و همچنین احمد مسجدجامعی عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نیز پیشنهادکرد نام ایستگاه رازی که قرار بود به نام مهدیه تغییر نام دهد، به نام یک فرد تاریخی که در همان محدوده زندگی می‌کرد، تغییر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۸
تغییر نام ایستگاه به تآتر شهر لازم بود. چون نام 2 ایستگاه متوالی به نام ولیعصر ختم میشد که باعث اشتباه در تعیین مقصد می شد.
لطفا نام ایستگاهها را تغییر ندهید چون اغلب مسافرین نام محل را از عنوان ایستگاه می فهمند.
خوب بود ایستگاه میرزا شیرازی هنوز راه نیفتاده هم بشود سینما آزادی
گلبرگ بشود میدان رسالت
استاد نجات الهی که تازه کلنگش خورده بشود کلیسای حضرت مریم
عجب كار سختي دارند اعضاي شوراي شهر با حقوق ميليوني
لطفا مسئولین تشریف ببرن اسمهای ایتگاههای مترو رو مثل میدان انقلاب ملاحظه بفرمایند ...ترجمه انگلیشی آنرا Meydan e Enghelab گذاشتن
قاعدتا کلمه "میدان" جزو اسم ایستگاه نباید باشه. اسم ایشتگاه "انقلاب" است و کلمه میدان وقتی به انگلیسی ترجمه بشه Square باید استفاده بشه...
نظر شما چیه؟؟؟
بهتر نیست اسامی ایستگاه ها مشابه خیابانی که در آن قرار گرفته اند باشد؟؟؟ واقعا این همه تغییر نام ها در چه جهتی هست؟؟ فقط کار رو برای همشهریان سخت تر میکنند!
اگر یک توریستخارجی یا یک هموطن غیر تهرانی به تهران مسافرت کنه و بخواد از مترو استفاده کنه سرسام نمیگیره؟؟ مثلا نام ایستگاه میدان فاطمی "شهدای رسانه" هست!! با روش های دیگری نمیشد به آن شهیدان ادای احترام کرد؟
با سلام تمام اين ايستگاهها از قديم داراي نام بودند بطور مثال چهارراه وليعصر كه همه مردم اشنا بودند و هستند حال چرا با تصميم گيري هاي لحظه اي مردم را گمراه و سرگردان ميكنند؟ ايستگاه ميدان فاطمي يكبار شد شهداي رسانه بعد از مدتي شد ميدان جهاد و ....
بالاخره خوبه اعضای شورای شهر یه کاری برای انجام دادن دارند. هر از گاهی یه اسم روی ایستگاه خط مترو میزارن بعد دوباره جلسه میزارن همون اسم را عوض کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی