بازدید 3695

اسلحه‌کشي نافرجام تبهکار 20 ساله در اکباتان

کد خبر: ۵۶۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 10 February 2016
تبهکاري 20 ساله براي فرار از محاصره پليس دست به اسلحه شد که ماموران طي درگيري با وي از وقوع حادثه دلخراشي جلوگيري کردند.

به گزارش مردم سالاری،‌ چندي پيش ماموران گشت انتظامي کلانتري 135آزادي در حين گشت زني در خيابان صارمي فاز 2 اکباتان به يکدستگاه خودرو 405 سفيد با دو نفر سرنشين مشکوک شده که پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص مي‌شود که خودرو سرقتي است. به دنبال اين موضوع ماموران با هماهنگي مرکز پيام کلانتري به تعقيب وگريز و مراقبت خودرو اقدام مي‌کنند و مشاهده مي‌کنند که سرنشين خودرو پياده شده و در حال سرقت از يکدستگاه خودرو پژو سفيد رنگ پارک شده است. بلافاصله ماموران جهت دستگيري آنها اقدام و راننده به محض مشاهده پليس در محل اقدام به کشيدن اسلحه کمري جنگي و مسلح نمودن اسلحه مي‌کند که در همين حين ماموران با متهم در گير او را مغلوب مي‌کنند.

 در ادامه ديگر متهم نيز که قصد فرار داشت دستگير شد و ماموران کلانتري در بازرسي از داخل خودرو 2 دستگاه کامپيوتر مسروقه متعلق به خودرو سمند و پژو ويک قبضه اسلحه کمري با 8 تير کشف کردند.

 متهمان پس از انتقال به کلانتري طي تحقيقات انجام شده اظهار داشتند با همدستي 2 نفر ديگر اقدام به سرقت خودرو‌هاي مدل بالا مي‌کنند و آن را به يک قاچاقچي در شهرستان‌هاي غربي کشور تحويل مي‌دهند.

سرگرد عليرضا شعبانپور رئيس کلانتري 135آزادي درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در اين خصوص پرونده‌اي تشکيل و به همراه متهمان که حدودا 20 سال سن داشتند و اموال مکشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل اداره يکم پليس آگاهي فاتب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی