بازدید 3463

قاچاقچي بين‌المللي به دام افتاد

کد خبر: ۵۶۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 18 February 2016
دو دوست تبهكار كه اقدام به سرقت از شهروندان در بازار تهران مي‌كردند، توسط ماموران كلاتتري مولوي شناسايي و دستگير شدند.

 به گزارش آرمان، در پي ارجاع چندين فقره گزارش و شكايات مردمي مبني بر اينكه تعدادي سارق با توجه به شلوغي بازار از مشتريان بازار شوش و بلورفروشان دزدي مي‌كنند؛ پرونده‌اي در اين رابطه تشكيل و به صورت ويژه در دستور كار كلانتري 116 مولوي قرار گرفت.

تحقيقات ماموران ادامه يافت تا اينكه عوامل تجسس كلانتري رد پاي راكب و سرنشين جوان يك دستگاه موتورسيكلت كه اقدام به سرقت از شهروندان مي‌كردند را شناسايي كردند. عوامل كلانتري به صورت نامحسوس در اطراف ميدان شوش در كمين متهمان نشستند و طرح دستگيري موبايل‌قاپ‌ها و كيف‌قاپ‌ها را به اجرا در‌آوردند.

سرانجام راكب و ترك نشين توسط ماموران رويت شدند و در يك اقدام ضربتي يكي از متهمان دستگير شد؛ متهم ديگر نيز حين فرار از دست پليس، وارد خانه يكي از اهالي شد كه ماموران بلافاصله وارد پشت بام اهالي شوش شدند و متهم نيز كه خود را در محاصره پليس ديد، تسليم شد.

سرهنگ جليل موقوفه‌‌اي سركلانتري هفتم پليس پايتخت درباره اين خبر گفت: دو متهم در كلانتري به سرقت اموال قيمتي شهروندان در بازار شوش اعتراف كردند و ماموران طي استعلام از پليس آگاهي و سازمان زندان‌هاي بين‌الملل فهميدند يكي از متهمان درباره قاچاق مشروبات الكلي در زندان به سر مي‌برده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی