بازدید 3969

واکنش کمالوند به درخواست استقلال برای نظارت روی دوپینگ

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد می گوید او هم علاقه مند است روی بحث دوپینگ نظارت بیشتری شود.
کد خبر: ۵۶۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 18 February 2016

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی با استقلال همیشه سخت است چون می‌دانم این تیم از هر نظر بزرگ است. به خصوص در فصل جاری استقلال مدعی اول قهرمانی است و ما کار سختی داریم.

به گزارش تابناک ورزشی، فراز کمالوند ادامه داد:  تیم ما دست و پا بسته نیست و دوست داریم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. امیدوارم هواداران بازی خوبی را تماشا کنند و ما هم دست پر به تبریز برگردیم.

کمالوند در خصوص رایگان شدن مسابقه فردا و تأثیرات آن روی بازیکنان گسترش فولاد گفت: ما مشکلی با این قضیه نداریم و امیدوار هستیم تماشاگران به ورزشگاه بیایند، به شخصه خودم دوست دارم در استادیومی بازی کنم که پر از تماشاگر باشد و این حق را برای استقلال قائل هستیم که از میزبانی اش استفاده کند.

خبرنگاری گفت که باشگاه استقلال درخواست کرده که روی بحث آزمایش دوپینگ از بازیکنان لیگ برتر نظارت بیشتری شود و نظر شما در این باره چیست، که کمالوند پاسخ داد: شاید با این باشگاه به بازی‌های گذشته‌اش اشاره داشته، ولی من هم علاقمند هستم روی بحث دوپینگ نظارت شود. البته من مورد مشکوکی ندیدم و شاید استقلالی‌ها در بازی‌های گذشته به چنین نتایجی رسیده‌اند.

کمالوند در خصوص داوری‌ها در لیگ امسال و اعتراض باشگاه استقلال به قضاوت دیدار مقابل نفت گفت: ما باید یاد بگیریم که در مورد مسئولیت‌های خودمان صحبت کنیم، من سرمربی گسترش فولاد هستم و دوست ندارم وارد این مسائل شوم، اما داوران ما با شرافت و انسانیت سوت می‌زنند.

کمالوند در پاسخ به این سوال که تیم شما روی زمین فوتبال بازی می‌کند و فکر می‌کنید آیا برای مسابقه فردا می‌توانید برای استقلال دردسرساز باشید، گفت: این مطلب تکراری است، ولی باز هم در نشست خبری تأکید می‌کنم که تیم ما پس از سه سال تنها سالی است که استرس سقوط را ندارد و فکر می‌کنم همه تیم‌ها به توانایی ما در فصل جاری اشاره کرده‌اند و فوتبالی که بازی می‌کنیم روی زمین است. مطمئناً چمن خوب ورزشگاه آزادی می‌تواند به کیفیت بازی کمک کند و از همین جا قول می‌دهم که کسانی که بازی را از تلویزیون یا ورزشگاه تماشا کنند، شاهد یک فوتبال هجومی و جذاب باشند.

وی در خصوص اینکه آیا انگیزه برد را در شاگردانش می‌بیند یا خیر، گفت: ما چون چیزی برای از دست دادن نداریم و نه خطر سقوط را احساس می‌کنیم و نه خیلی بالای جدول هستیم، مطمئناً می‌توانیم بی‌مهابا بازی کنیم و یک فوتبال هجومی را به نمایش خواهیم گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی