بازدید 2661
در سفر امروز وزیر نیرو به سریلانکا صورت می گیرد

توسعه همکاری میان ایران و سریلانکا در زمینه آب و برق

کد خبر: ۵۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 23 February 2016
وزیر نیرو به‌منظور شرکت در اجلاس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سریلانکا صبح امروز عازم این کشور شد.

به‌گزارش فارس، حمید چیت‌چیان در راس یک هیات کارشناسی متشکل از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیران دولتی به منظور شرکت در یازدهمین نشست کمیسیون همکاری‌های اقتصادی با سریلانکا و توسعه مشارکت دو کشور در زمینه آب و برق عازم این کشور شده است.

بر اساس این گزارش، وزیر نیرو شامگاه وارد " کلمبو" پایتخت تجاری سریلانکا شده و روز آینده در اولین برنامه خود از پروژه احداث سد و نیروگاه چند منظوره "اوما اویا" بازدید خواهد کرد.

وی روز چهارشنبه پس از شرکت در آئین آغاز اجلاس یازدهم کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سریلانکا، با "بدیع‌الدین" وزیر صنعت و تجارت سریلانکا و مسئول کمیسیون دیدار خواهد کرد و عصر همان روز با وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر نیرو و انرژی‌های تجدیدپذیر این کشور ملاقات و گفت‌وگو خواهد کرد.

چیت‌چیان روز پنجشنبه پس از شرکت در آئین امضای سند یادداشت تفاهم همکاری اجلاس، ‌با "رئوف حکیم" وزیر آب و شهرسازی سریلانکا دیدار کرده و عصر همان روز سریلانکا را ترک خواهد کرد.

در این سفر، هیاتی از کارشناسان وزارت نیرو، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه و تجارت، بانک توسعه صادرات ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران، وزارت نفت، سازمان استاندارد، بانک مرکزی، ریاست جمهوری، وزارت دادگستری،‌ اتاق بازرگانی، شرکت فراب، شرکت مپنا، شرکت صانیر و نمایندگانی از بخش خصوصی وزیر نیرو را همراهی خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست