بازدید 3169

خروج از رکود به شرط اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای صحیح قانون بهبود فضای کسب و کار گفت: اجرای صحیح قانون بهبود فضای کسب و کار درکشور از عوامل موثر در خروج از رکود است.
کد خبر: ۵۷۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 23 February 2016
محسن صرامی فروشانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درباره وضعیت اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار در کشور گفت: باید توجه داشت قانون بهبود فضای کسب و کار در دولت گذشته ابلاغ نشده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:باتوجه به قانون بهبود فضای کسب و کار،جلسات شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی تشکیل می شود که این نکته مثبتی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: با توجه به تشکیل جلسات شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی مواردی مانند موانع تولید و مسئله معوقات بانکی بررسی و حرکت برای رفع مشکلات آغاز شده است.

 

خروج از رکود در گرو اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار

صرامی فروشانی افزود: اجرای صحیح قانون بهبود فضای کسب و کار درکشور از عوامل موثر خروج از رکود است؛بنابراین دولت باید این مهم را بصورت صحیح اجرایی کند.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارتخانه های تعاون، رفاه کار و امور اجتماعی و همچنین صنعت باید در اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار تلاش جدی داشته باشند؛به دلیل اینکه این موضوع بسیار در سرمایه گذاری و اشتغال زایی موثر است.

گفتنی است؛به منظور تبادل‌نظر دولت و بخش های خصوصی و تعاونی و تسهیل فعالیت های اقتصادی این بخشها، بررسی و رفع موانع کسب و کار و اتخاذ تصمیم مؤثر برای اقدامات لازم در چهارچوب قوانین و مقررات موجود و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اجرائی مناسب به مراجع ذی‌ربط، شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی تشکیل شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی