بازدید 4553

بازداشت متهم پولشویی ۱۲۰ میلیارد ریالی

ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه امسال رسیدگی به یک فقره پرونده پولشویی را در دستور کار قرار دادند.
کد خبر: ۵۷۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 28 February 2016
فرمانده انتظامی فارس از کشف پرونده پولشویی به ارزش 120 میلیارد ریالی و دستگیری متهم تحت تعقیب به اتهام حمل و نگهداری 2 تن و 500 کیلوگرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی شنبه 8 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه امسال رسیدگی به یک فقره پرونده پولشویی را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مشخصات متهمان این پرونده را اخذ و با رصد اقدامات مالی انجام شده توسط 15 نفر از مراودین مالی در این پرونده، مشخص شد 6 نفر از آنها ساکن استان فارس و مابقی در استان‏های شرقی کشور زندگی می‏‌کنند. پس از بررسی سوابق متهمان این پرونده، مشخص شد برخی از آنها دارای سابقه کیفری در زمینه خرید و فروش و قاچاق موادمخدر بوده‌اند.

گودرزی اظهار کرد: در این راستا متهم اصلی این پرونده به نام "الف – م" که به اتهام حمل، نگهداری و خرید و فروش 2 تن و 500 کیلوگرم موادمخدر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی استان فارس بود با رصدهای اطلاعاتی به همراه یکی از اشرار سابقه‌‏دار منطقه شرق کشور به نام "ج – م" در شیراز، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: از اعضای این باند 120 میلیارد ریال در قالب پولشویی از طریق معامله موادمخدر، کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده با معرفی به مقام قضایی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی