بازدید 3212

دلیل تعطیلی تمرین نفت چیست؟

تمرین تیم فوتبال نفت امروز برگزار نشد تا این شائبه پیش آید این تعطیلی از اعتصاب است یا برنامه این تیم امروز استراحت بوده است؟
کد خبر: ۵۷۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 28 February 2016
شاگردان علیرضا منصوریان مدت هاست که از مشکلات مالی رنج می برند و حتی در روزهای گذشته گفته بودند یک جلسه تمرینی خود را برگزار نمی کنند تا به باشگاه بروند و با مسئولان صحبت کنند.
به گزارش تابناک ورزشی، منصور قنبرزاده بعد از بازی نفت تهران با الجیش در پلی آف لیگ قهرمانان به صراحت گفت مشکلات مالی نفت به قدری است که حتی پول ناهار و شام هتل را هم نداشته اند اما در اقدامی عجیب بازیکنان نفت این موضوع را کاملا منکر شدند حالا بعد از چند هفته از آن ماجرا و انکارهای عجیب، از باشگاه نفت خبرهای خوبی نمی رسد.
بازیکنان نفت صدایشان در آمده و گفته بودند به خاطر مشکلات مالی می خواهند جلسه ای با مسئولان رده بالای نفت داشته باشند. هر چند این نشست انجام نشد اما امروز تیم نفت تمرین نکرد.
گفته می شود این تمرین نکردن به خاطر اعتراض بازیکنان بوده بابت اینکه چرا این نشستی که در خواست کرده بودند مهیا نشده است. البته رحیم ایرانیان سرپرست نفت این موضوع را رد می کند و می گوید امروز اصلا برنامه تمرینی در دستور کار تیم نبوده است. این موضوع در روزهای آینده قطعا بیشتر مشخص می شود که تمرین نکردن امروز نفتی ها اعتصاب بوده یا واقعا امروز تمرینی در کار نبوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی