بازدید 3998

چه کسی به خلعتبری توهین کرد؟

کد خبر: ۵۷۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 01 April 2016

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه چرا روز گذشته روی سکو درگیری لفظی پیدا کرد توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا خلعتبری در مورد حواشی که روز گذشته در دیدار تیمش مقابل ملوان بر روی سکوها رخ داد و منجر به درگیری وی با برخی تماشاگران شد، گفت: اولا که مورد خاصی نبود، ضمن اینکه تماشاگران نبودند و فقط یک نفر بود که مدام توهین می‌کرد. متأسفانه پس از گلی که خوردیم، این تماشاگر به بازیکنان فحاشی می‌کرد و حتی به خود من نیز توهین می‌کرد که از او پرسدیم چرا این کار را انجام می‌دهی و به او یادآور شدم که دیگر بازیکن در زمین چه کاری باید انجام دهد، چون آنها واقعا تمام تلاش خود را می‌کنند، اما متأسفانه نتیجه لازم به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: در هر صورت این تماشاگر هیچ رقم زیر بار نمی‌رفت و مشکلاتی به وجود آمد که درنهایت حل و فصل شد.

خلعتبری در مورد عدم حضورش در لیست 18 نفره تیم سپاهان برای دیدار با ملوان، گفت: یک مقدار مشکل داشتم، از ناحیه کمر مصدوم بودم و حتی روز قبل هم تمرین نکرده بودم و همین موضوع باعث شد تا نتوانم در لیست 18 نفره حضور داشته باشم.

مهاجم سپاهان یادآور شد: البته درخصوص اتفاقات دیروز در پایان بازی، با اینکه ناراحت بودم، برای دلجویی و معذرت‌خواهی به سمت بنده آمدند و هرچند که من به آنها حق می‌دهم، اما در هر صورت توهین به بازیکنان کار درستی نیست و من این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پسندم.

خلعتبری یادآور شد: همه می‌دانند که سرم را برای تیم می‌دهم و با تمام وجود برای سپاهان بازی می‌کنم و متأسفم یک سری شایعات دروغ پس از این بازی منتشر شده تا توجیه کار و عملکرد برخی‌ها باشد. هواداران، همه می‌دانند که ما چه شرایطی داریم و همه تیم‌ها روزهای خوب و بد دارند.

وی افزود: بنده در هر شرایطی برای هواداران تیمم احترام قائل هستم و علاقه خاصی به هواداران واقعی سپاهان دارم، چون آنها هستند که تحت هر شرایطی تیم را تشویق کرده و در سختی‌ها هم پشت ما هستند. در هر صورت آنها هوادار هستند و ناراحت سپاهان و ما هم به آنها حق می‌دهیم.

مهاجم سپاهان گفت: شاید لیگ امسال برای ما به پایان رسیده باشد، اما هنوز در آسیا فرصت برای جبران داریم، هرچند که با این شرایط کار برای ما سخت است و خودمان هم از این موضوع بسیار ناراحت هستیم، امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که در ازبکستان هر 3 امتیاز را بگیریم تا در آسیا همچنان امید داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی