بازدید 33154

دلیل عجله کفاشیان برای قرارداد و نمایش پیراهن زشت تیم ملی! +ویدیو

هیچ اعتراضی از سوی اعضای مجمع، یکی از سه کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون یا نهادهای مسئول و نظارتی نمی‌بینیم و گویا قانونی هم نیست که رئیس فدراسیون نمی‌تواند دو یا سه روز مانده به پایان کارش چنین تعهد بزرگ و مهمی به ارزش شش میلیون یورو را به مجموعه تیم ملی فوتبال ایران تحمیل کند. با امضای کفاشیان تیم ملی مجبور است تا پایان جام جهانی البسه شرکت گمنام و درجه دو ایتالیایی را بپوشد.
کد خبر: ۵۸۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 05 May 2016
مراسم نمایش پیراهن جدید تیم ملی، که گفته می‌شد برخی نهادهای نظارتی و همچنین حراست وزارت ورزش چندان موافق آن نبودند، عصر دیروز برگزار شد و کفاشیان سه روز مانده به پایان مأموریتش در فدراسیون فوتبال، یک قرارداد سه ساله بر رئیس بعدی تحمیل کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، واکنش مردم و هواداران تیم ملی با دیدن پیراهن جدید ـ که هیچ طرح خاصی روی خود ندارد و مشخص است در فرصتی کوتاه فراهم شده تا قرارداد با فدراسیون امضا شود ـ منفی بود.

علاقه مندان تیم ملی این پیراهن را فاقد ظرافت‌های طراحی مدرن و شبیه لباس‌های درجه چند می‌دانند و از انتخاب چنین طرحی که مشخص نیست، چه کسی تأییدش و کی روش هم با ارسال نامه از پذیرش آن شانه خالی کرده است، شوکه شده‌اند.
نکته عجیب اینکه لباس دوم تیم ملی در این مراسم به نمایش درنیامد و این موضوع به اصرار کفاشیان برای تمام کردن کار قبل از پایان دوره ریاستش مهر تأیید می‌زند.

دلیل عجله کفاشیان برای قرارداد و نمایش پیراهن زشت تیم ملی!

حالا رئیس خندان موفق شده قراردادی که رسما ارزش آن شش میلیون یورو اعلام شده را نهایی کند و دست رئیس بعدی را تا جام جهانی بعدی و یا حتی بیشتر در پوست گردو بگذارد.

تصور اینکه تیم ملی ایران مجبور شده چنین لباس سطح پایین و زشتی را که از برندی گمنام تهیه شده در جام جهانی روسیه بپوشد، باعث تأسف و افسوس است. دلالی جواد خیابانی، گزارشگر افول کرده و پراشتباه شبکه سه که این روز‌ها از نمایندگی مجلس گرفته تا واسطه‌گری برای قرارداد تجاری آزادانه مشغول کاسبی خودش شده است، هم در این میان نکته‌ای است.

بدون تردید باید منتظر جدال تازه کی روش با این برند که به هیچ عنوان شهرتی در حد‌‌ همان آلشپورت را هم ندارد، باشیم.

در این میان هیچ اعتراضی از سوی یکی از سه کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون یا نهادهای مسئول نمی‌بینیم و گویا قانونی هم نیست که رئیس فدراسیون نمی‌تواند دو یا سه روز مانده به پایان کارش، چنین تعهد بزرگ و مهمی را به مجموعه تیم ملی فوتبال ایران تحمیل کند.

در میان همه نگرانی‌ها، حذف یوزپلنگ ایرانی از روی پیراهن تیم ملی که برای دریافت مجوزش ماه‌ها نامه نگاری و لابی انجام شده بود و نشانه‌ای مترقی از اهمیت حیات وحش و محیط زیست ایران برای جامعه ملی بود، به باقی ابهامات می‌افزاید.

آیا شرکت ایتالیایی که با یک پیامک از سوی جواد خیابانی به رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شد، توانایی تولید پیراهن‌هایی با آن نقش را نداشته که یوز ایرانی را از روی پیراهن حذف کرده است؟

همه این ابهامات مطمئنا طی چندماه آتی سوژه رسانه‌ها و نهادهای رسیدگی کننده خواهد شد و آنگاه احتمالا کفاشیان چیزی را بر عهده نمی‌گیرد و با واژه‌ها مسئولیت را از خود به دیگران محول می‌کند.

دلیل عجله کفاشیان برای قرارداد و نمایش پیراهن زشت تیم ملی!

ویدیویی از رونمایی و حواشی پیراهن تیم ملی را در «تابناک» ببینید:

تعداد بازدید : 22
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۷۸
انتشار یافته: ۳۸
این پشتش به کی بنده ؟
با سلام ، متاسفانه از مجلس گرفته تا فدراسیون فوتبال و ... جملگی سعی بر ایجاد ناخرسندی عمومی در جامعه میکنند و با انجام این قبیل کارها نه تنها به دولت بلکه به اصل نظام هم ضربه میزنند.
به نظر من كه قشنگه.
ببينم جناب نويسنده پشت سر شركت خاصى قرار نداريد كه؟
بلاخره ایران است دگر کاریش نمی شود کرد.
خیلی وقت است هر کی به ساز خودش می رقصد
من یکی خودم حاضرم از باقی عمرم بگذرم و این رو بزنم بکشم
بعضیها به پول میگن : الهی من بمیرم ، تو بمونی!
جای آقای شهریاری خالی که می گفت : بخور بخور ، خیلی بخور !!!
روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد . او پرسید : آیا خداوند هر چیزی را که وجود دارد ، آفریده است ؟ دانشجویی شجاعانه پاسخ داد : بله . استاد پرسید : هر چیزی را ؟ پاسخ دانشجو این بود : بله هر چیزی را .استاد گفت : در این حالت ، خداوند شر را آفریده است . درست است ؟ زیرا شر وجود دارد. برای این سوال ، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند . استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است . ناگهان ، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت : استاد ، ممکن است که از شما یک سوال بپرسم؟ استاد پاسخ داد : البته . دانشجو پرسید : آیا سرما وجود دارد ؟ استاد پاسخ داد : البته ، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید ؟دانشجو پاسخ داد : البته آقا ، اما سرما وجود ندارد . طبق مطالعات علم فیزیک ، سرما عدم تمام و کمال گرماست . و شئی را تنها در صورتی میتوان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد . و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد. بدون گرما ، اشیاء بی حرکت هستند ، قابلیت واکنش ندارند . پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم . دانشجو ادامه داد : و تاریکی ؟ استاد پاسخ داد : تاریکی وجود دارد . دانشجو گفت : شما باز هم در اشتباه هستید ، استاد. تاریکی فقدان کامل نور است . شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید ، اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید.منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور ، نور می تواند تجزیه شود . تاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم .و سرانجام دانشجو پرسید :و شر ، استاد؟، آیا شر وجود دارد ؟ خداوند شر را نیافریده است . شر فقدان خدا در قلب افراد است ، شر فقدان عشق ، انسانیت و ایمان است .عشق و ایمان مانند گرما و نور هستند . آنها وجود دارند . فقدان آنها منجر به شر می شود . و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند . نام این دانشجو آلبرت انیشتین بود
البته سفید همیشه قشنگه
راستی شش میلیون را کی قراره به کی بده؟
طرح بر روی لباس مرسوم و قانونی نیست... میفهمید دانشمندان ؟
خدا ميدونه خيابوني چقدر پورسانت گرفته؟
حالم از این لباس به هم خورد.
یعنی کشور ما اینقدر بدبخت است که خیاط هایش نمی توانند لباس تیم ملی را بدوزند ؟! پهباد می سازیم اما... بیچاره ما ملت که گرفتار مدیرانی این چنین مرعوب شده ایم
رييس كل فيفا رو به خاطر فساد مالي زمين زدند اونوقت ما يه نهاد نظارتي نداريم يقه اين بابا و باند مافياي فوتبال و بگيره
به لطف دولت قبل كلا مملكت ملوك اطوايفى شده ودرهرسازمان وادهره اى هركى هركارمى خواهدمى كند، تابخواهى موضوع رو پيگيرى كنى حداقل ٦ ماه بايدبدوى.
ازوزارت امورخارجه بگير كه يه كاردارسوم سفارتخونه باسرنوشت ٢٠٠ ،٣٠٠ نفرجوان دانشجوبازى مى كنه تاگمرك ....
بنظرم جناب كفاشيان اشراف كاملى به سيستم داشته اندكه همچين كارى كرده اند.
کفاشیان باید به خاطر کارهاش در ورزش کشورمون محاکمه بشه.
قرارداد رو هم لغو کنند و جریمه هاش رو هم از خود جناب گفاشیان بگیرن.
کاش میدونستیم مسیر کاری این خوش خنده کجاس تا با گوجه گندیده ازش پذیرایی می کردیم.
فقط و فقط پورسانت ولاغير .
كفاشيان هميشه هست .
شما چنان صحبت مي كنيد كه انگار هنوز درك نكرده ايد كه شركت هاي معظم جهاني از جمهوري اسلامی بسان جزام پرهيز مي كنند. مگر نمي بينيد كه هيچ تيمي با ایران اسلامي بازي تداركاتي ندارد ؟ كار از بيخ خراب است برادر !!!
سه روز به پایان ماموریت کفاشی ، قرارداد سه ساله،
این که همش سه شد!
نمیتونه کارو به آخر نرسونه دیگه.
خیلی خیلی هم زیباست
نمایندگان مجلس لطف به این موضوع ورود کنند. خدا وکیلی طرح پیران تیم ملی زشت هست
خدا کنه این چند روزم زودتر به خیر بگذره تا از شر جناب لبخندیان راحت بشیم
اه اه اه
مثل هميشه .حمايت از توليد ملي..... مثل هميشه حرف و عمل يکي نبودن... مثل هميشه آدماي نالایق در راس امور فوتبال
اقا این چ وضعیتیه ک درست کردین
اون بدبخت کیروش این لباسارو ببینه ک فرار میکنه
بجای این ک بهترش کننین بدترش میکنین
بعضی وقتا آدم پیش خودش فکر میکنه بد نبود در بعضی موارد اینجا هم مثل کره شمالی میبود تا بعضی به این راحتی تو روز روشن مرتکب .... پشت سرهم نشوند.
بوی فساد شدید میاد
اخرین...
تیم فوتبال درجه چندم لباس درجه چندم هم می خواد.
تابناك اینطوری نگو زشته!!!! بجز زنجانی دیگه نداریم.
یوز ایرانی با زور فیفا برداشته شده
من کاری به این پیراهن ندارم ولی از حذف شدن طرح یوزپلنگ بسیار خوشحالم. بیسار کار سبک و بی ارزشی بود.چه چیری میخواهیم نشان دهیم؟ اینکه ما یوزپلنگیم یا اینکه خیلی به محیط زیست اخمیت میدهیم. کجای دنیا این کار را کرده اند. فقط به دنبال نمایش هستیم. هر کس نداند خودمان که میدانیم اوضاع محیط زیست تو ایران چطور هست.
مملکت ما را از دست دزدها و وطن فروشها نجات بدین.
مشکل ایشان یا آقای خیابانی و نوع لباس و تولید کننده و ... نیست. مشکل این است که ما چقدر بدبختیم که باید 6 میلیون یورو یعنی حدود 24 میلیارد تومان خرج پیراهن ها با قرارداد سه ساله بکنیم. این است عدالت و فقر زدایی و حمایت از فقرای بدبخت
تنها راهش آینه که حسابرسهای سازمان بازرسی و دیوان محاسبات بروند سراغ کفاشیان البته تا قبل از اینکه ایشان برود
حداقل بجاي اين پارچه سفيد همون كفن ميدادن بپوشن تا نمادي از فرهنگ مردم هميشه كفن پوش و امت هميشه در صحنه باشه حداقل بگيم فرهنگ خود رو نمايش
ميديم!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی