بازدید 6368

کنسرت کیهان کلهر در نیشابور لغو شد

اولین برنامه از مجموعه کنسرت های شهرستان کیهان کلهر که قرار بود در نیشابور برگزار شود، لغو شد.
کد خبر: ۵۸۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 10 May 2016
اولین برنامه از مجموعه کنسرت های شهرستان کیهان کلهر که قرار بود در نیشابور برگزار شود، لغو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین کنسرت تور ایران کیهان کلهر که قرار بود سه شنبه ۲۱ و چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت در سالن سیمرغ شهر نیشابور برگزار شود، لغو شد.

این کنسرت اولین کنسرت از مجموعه تور ایران کیهان کلهر نوازنده و آهنگسازنامدار ایرانی به همراه گروهش بود که قرار بود طی دوشب در نیشابور برگزار شود اما در آخرین دقایق در حالیکه اعضای گروه در فرودگاه عازم این شهر بودند اعلام شد که کنسرت لغو شده است.

کیهان کلهر ۲۴ اردیبهشت در یزد و روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه نیز در سالن «انتظار» کرمانشاه اجرا خواهد داشت و در روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه نیز با مردم خرم‌آباد دیدار می‌کند. این نوازنده جهانی روزهای اول، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد در تالار وحدت تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این تور کنسرت، گروه «راح روح» نوای کمانچه‌ کیهان کلهر را همراهی می‌کنند و نوید افقه تنبک، علی بهرامی‌فرد سنتور و هادی آذرپیرا تار به عنوان نوازنده حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
جناب استاد لیاقت شما رو نداریم همون بهتر برای خارجی ها کنسرت دهید
با تبریک و تهنیت مسئولان
سه خط خبر، ده جا گفته کنسرت لغو شد. اما از اون جایی که من عقل و شعور ندارم تابناک هم لازم ندیده علت لغو کنسرت رو اعلام کنه.
دلیل لغو چیه ؟مخالفت عده ای دلواپس؟
چقدر راحت میگن لغو شد.درحالیکه اگه یه مراسم انچنانی بود اگه سنگ هم میبارید لغو نمیشد.بیایید کمی هم به فکر فرهنگمان باشیم.دیدی یهو اینم تو یونسکو به اسم اونا ثبت شد
این چندمین بار است که کنسرت در نیشابور لغو می شود . بهتر است برنامه کنسرت برای این شهر گذاشته نشود .
چه حکمتی موجب لغو اکثر کنسرت ویا تجمع های شادیبخش هست وچرا دشمنان شاد بودن مردم دست از این حرکات زشت ونا زیبای خود بر نمی دارند وچرا تادکنون برای نمونه یک مراسم گریه وماتم ومرده کشی وعزا وهورا کشیدن واعلام حمایت از افراد وجریانات سوگلی ونورچشمی ومقربین ومورد تفقد ها تعطیل نشده ونمیشود
دیگه شورش رو درآوردند. آبروی هر چی نیشابوری رفت. این چه فرمانداری برای یک شهر فرهنگی؟
به قول فردوسی هنر خوار شد جادویی ارجمند
قراره تمام هنر و فرهنگ اين مملكت رو نابود كنيد؟!!!واقعاً متأسفم
؟
دنیای عجیبی است! مدافعان حرم! بی سرپرست شدن خانواده ها به خاطر ارزش های خدائی و درست در همین برهه، اصرار جمعی بر برگزاری کنسرت و دهن کجی جمعی به ارزش های اسلامی در کشور رسول الله!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی