بازدید 4065
۱

بازیکن میلیاردی استقلال 150 میلیون گرفت!

کد خبر: ۶۴۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 22 November 2016
امین حاج محمدی دفاع میلیاردی استقلال که از اول فصل تاکنون برای این تیم بازی نکرده، گفته فقط 150 میلیون از قرارداد خود را دریافت کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، امین حاج محمدی از ابتدای فصل تاکنون به دلیل رقم قرارداد و بازی نکردنش در استقلال تحت فشار زیادی بوده و حتی یکی از گزارشگران سرشناس صداوسیما به او لقب گرانترین تماشاگر لیگ را داده است. اما خود این مدافع می گوید فقط 150 میلیون از قراردادش را دریافت کرده است.
حاج محمدی گفته: فاکتورهایی برای انتخاب بهترین فدراسیون وجود دارد. آیتم‌های زیادی است. تیم‌های ملی ایران به جام جهانی صعود کردند. وقتی ایران سوم شده، تیم‌های دیگر هم قهرمان و نایب قهرمان شده‌اند. همه این‌ها امتیازهای متفاوتی دارند. در کنار این‌ها فاکتورهای دیگری مثل میزبانی مسابقات، برگزاری سمینارها و ... وجود دارد. در مجموع انتخاب برترین‌های سال آسیا مکانیزم دقیقی دارد و در حق کشوری اجحاف نمی شود. همانطور که در در مورد فوتسال همیشه بهترین‌ها انتخاب شده‌اند. همیشه بهترین بازیکن و تیم ملی فوتسال از ایران به حق انتخاب شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاج محمدی گفته: فاکتورهایی برای انتخاب بهترین فدراسیون وجود دارد. آیتم‌های زیادی است. تیم‌های ملی ایران به جام جهانی صعود کردند. وقتی ایران سوم شده، تیم‌های دیگر هم قهرمان و نایب قهرمان شده‌اند. همه این‌ها امتیازهای متفاوتی دارند. در کنار این‌ها فاکتورهای دیگری مثل میزبانی مسابقات، برگزاری سمینارها و ... وجود دارد. در مجموع انتخاب برترین‌های سال آسیا مکانیزم دقیقی دارد و در حق کشوری اجحاف نمی شود. همانطور که در در مورد فوتسال همیشه بهترین‌ها انتخاب شده‌اند. همیشه بهترین بازیکن و تیم ملی فوتسال از ایران به حق انتخاب شده است
.بند یک و دو هیچ ارتباطی با هم ندارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی