بازدید 7810

مسئولان محیط زیست پیگیری کنند

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس با بحرانی خواندن وضعیت هوای استان هرمزگان، گفت: هیات دولت باید برای بهبود وضعیت هوای استان هرمزگان اهتمام جدی ورزد.
کد خبر: ۶۴۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 22 November 2016
احمد مرادی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص آلودگی هوای استان هرمزگان، گفت: گرد وغبار و ریزگردها در حوزه شرق و مرکز استان وضعیتی بحرانی را ایجاد کرده اما حوزه غربی به دلیل شرایط آب و هوایی استان وضعیتی به نسبت بهتر دارد، از این رو مدارس حوزه شرق و مرکزی شیفت صبح تعطیل شده و بعد از بررسی، تعطیلی یا عدم تعطیلی شیفت عصر مدارس هم اعلام خواهد شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری کاهش بارندگی در سال‌های اخیر در استان هرمزگان، تصریح کرد: کاهش بارندگی در استان هرمزگان در طول سال‌های اخیر موجب پدیدآمدن ریزگردها شده است، گرد وغباری که نقش اساسی در وضعیت فعلی آب و هوای استان دارد.

وی تاکید کرد: رئیس و تمامی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست باید بهبود وضعیت هوای استان‌هایی چون هرمزگان را در اولویت قرار دهند، برای رفع آلودگی پایتخت انسجام وهماهنگی جهت رفع آلایندگی بسیار است اما متاسفانه در سایر استان‌ها به خصوص در هرمزگان بی توجهی بسیار موجب مشکلات فراوان شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فرماندار استان هرمزگان به عنوان رئیس ستاد بحران بر اساس میزان آلایندگی وضعیت را اعلام می‌کند، گفت: هیات دولت نسبت به این موضوع باید اهتمام ورزد تا مردم را از نگرانی نجات دهد چراکه گرد و غبار زندگی مردم را مختل کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی