بازدید 5402

«نظربایف» با ولیعهد امارات دیدار کرد

رئیس جمهور قزاقستان در چارچوب سفر رسمی خود به امارات با ولیعهد و معاون فرماندهی نیروهای مسلح این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۵۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 16 January 2017
رئیس جمهور قزاقستان در چارچوب سفر رسمی خود به امارات با ولیعهد و معاون فرماندهی نیروهای مسلح این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

به گزارش فارس، «نورسلطان نظربایف» رئیس جمهور قزاقستان در چارچوب دیدارهای رسمی خود از امارات متحده عربی با «شیخ محمد آل‌نهیان» ولیعهد ابوطبی و معاون فرماندهی نیروهای مسلح این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گفته این منبع، طرفین در این دیدار، امور مربوط به همکاری‌های دوجانبه میان قزاقستان و امارات متحده عربی در زمینه‌های تجاری، اقتصادی، سرمایه‌گذاری، انرژی، فرهنگی و همچنین مسائل کلیدی امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کردند.

امضای توافق‌نامه بین دولتی 2 کشور در مورد تخصیص متقابل زمین رایگان در شهرهای «آستانه» و «ابوظبی» برای سفارت‌خانه‌های این کشورها در کشور مقابل و همچنین لغو روادید برای شهروندان قزاقی و اماراتی که دارای گذرنامه‌های دیپلماتیک می‌باشند، از توافقات محوری دیدار نظربایف با ولیعهد امارات محسوب می‌شوند.

همچنین در چارچوب این مذاکرات طرفین چندین تفاهم‌نامه همکاری، از جمله بین وزارت امور مذهبی و جامعه مدنی قزاقستان و آژانس امور اسلامی و اوقاف امارات متحده عربی به امضا رساندند.

از سوی دیگر، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه گردشگری میان وزارت سرمایه‌گذاری و توسعه قزاقستان و وزارت اقتصاد امارات متحده عربی به امضا رسید.

رئیس جمهور قزاقستان شب گذشته، طی یک سفر رسمی جهت شرکت در دهمین اجلاس جهانی «انرژی آینده» به امارات متحده عربی سفر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی