بازدید 57982
بسته خبری «تابناک»؛

واکنش شدید سپاه به تهدید ترامپ/میزان تخلف دولت در اجرای بودجه 94/پایتخت خودکشی در کشور کجاست؟//وظیفه ضد ایرانی دوناو انگلیسی در خلیج فارس/مطالبه زنان اصلاح طلب از رئیس‌جمهور/نامه گلایه‌آمیز نماینده زرتشتیان به شمخانی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«نظر باهنر درباره هاشمی»؛«باند تلگرامی ضد ایرانی متلاشی شد»؛«بازدید احمدی‌نژاد از تخت جمشید و مقبره کوروش»؛«رفت‌وآمد کاندیداهای احتمالی اصولگرایان به قم» و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 02 February 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش شدید سپاه به تهدید ترامپ

امروز سپاه نسبت به تهدید دولت ترامپ واکنش نشان داد. دولت سردار حسین سلامی ظهر امروز در کنگره شهید خادمی و هزار و 700 شهید شهرستان کاشان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: دشمنان اگر از قدرت موشکی ما می‌ترسند، به پناهگاه بروند، می‌توانند نگران باشند و می‌توانند تماشا کنند؛ اما این جنگل موشکی ایران، هر روز پر از درخت‌های تناور خواهد شد.

میزان تخلف دولت در اجرای بودجه 94

عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کل کشور شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی ترازوی هزینه‌کرد بودجه پرداخت. رئیس دیوان محاسبات با بیان اینکه نمره سختی می‌توان به میزان انطباق دخل و خرج کشور در بودجه 94 داد، تأکید کرد: دولت در 55 درصد احکام بودجه 94 تخلف کرده است و هزینه‌های جاری نسبت به درآمدهای کشور فاصله دارد و حتی عقب‌تر رفته‌ایم.

قرارداد بوئینگ با فرمان ترامپ لغو نمی‌شود

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مسکن، حمل و نقل ریلی، هوایی، آزاد راه‌ها و نوسازی ناوگان خبرداد و گفت: قرارداد با بوئینگ یک قرارداد تجاری است و با فرمان رئیس جمهوری آمریکا لغو نمی‌شود.به گزارش ایسنا، عباس آخوندی از افتتاح پروژه های متعددی در حوزه های مسکن، حمل و نقل ریلی، هوایی، آزادراه ها و نوسازی ناوگان خبر داد و گفت: ۸۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد.وی در جمع خبرنگاران، گفت: همچنین طرح های حمل و نقل ریلی، آزادراه ها و نوسازی ناوگان هوایی که دو فروند هواپیمای دیگر نیز در اسفندماه سال جاری به کشور وارد خواهد شد، جزو این طرح هاست.

اعلام موضع عارف درباره اتخابات 96

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در نشست زنان انقلاب اسلامی و مدیریت سیاسی که امروز در محل بنیاد برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی گفت: صحنه‌ای را در انقلاب و دستاوردهای بعد از آن مشاهده نمی‌کنیم که زنان در آن نقشی نداشته باشند، آنها همواره در جامعه و به خصوص پس از انقلاب نقش مهمی ایفا کرده‌اند. رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: در انتخابات 96 نیز مسیر 92 را ادامه داده و با کاندیدای واحدی شرکت می‌کنیم.

پایتخت خودکشی در کشور کجاست؟

حمدالله بیگی در سی و ششمین اجلاس عمومی شورای‌عالی استان‌ها یکی از مشکلات اساسی استان ایلام را مسئله آب شرب خواند و گفت: مردم این استان با داشتن چندین سد همچون سیمره، کرخه، چمگردلان و... تشنه آب شرب بوده و کشاورزان به آب نیاز دارند درحالیکه این آب‌ها به کشتزارهای همسایه سرازیر می‌شوند. عضو شورای‌عالی استان‌ها با بیان اینکه ایلام استانی محروم است که فقر و بیکاری در آن بیداد می‌کند؛ گفت: ایلام رتبه اول خودکشی و پایتخت خودکشی‌های کشور است.

نظر باهنر درباره هاشمی

باهنر در مراسم گرامی‌داشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به همت انجمن حمایت از توسعه استان کرمان و کرمانی‌های مقیم تهران در ساختمان روزنامه اطلاعات برگزار شد، با گرامی‌داشت ایام دهه فجر اظهار کرد: اگر امام خمینی را فرمانده انقلاب بدانید، هاشمی رئیس ستاد فرماندهی بود. از آغاز نهضت در کنار امام بود و کشور را پیش می‌برد. زمانی به امام خمینی گفتند که سربازان شما کجا هستند و ایشان فرمودند سربازان من در گهواره‌ها هستند، بزرگوارانی مثل شهید باهنر، بهشتی، مفتح و مرحوم برقعی بخش آموزش و پرورش نسل انقلاب را بر عهده گرفتند.

آمریکا 38 سال است که نتوانسته غلطی بکند

اسماعیل کوثری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهارات مایکل فلین مشاور امنیت ملی دولت آمریکا که گفته است واشنگتن بعد از آزمایش موشکی اخیر ایران، این کشور را از امروز «رسماً تحت نظر» قرار داده است، اظهار داشت: این نظریه‌هایی که مشاوران ترامپ می‌دهند در حد شعار و مسائل تبلیغاتی است.وی افزود: آمریکایی‌ها 38 سال است ما را زیر نظر دارند و نتوانسته‌اند غلطی بکنند و حال با آمدن ترامپ نیز کاری نمی‌توانند بکنند.عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در رابطه با مسائل دفاعی خود با کسی رودربایستی نداریم، عنوان کرد: ایران هیچ فرصتی را برای تقویت بنیه دفاعی خود از دست نمی‌دهد و در جهت تقویت بنیه دفاعی خود تلاش خواهیم کرد.

باند تلگرامی ضد ایرانی متلاشی شد

مجموعه‌ای از کانال‌های تلگرامی وابسته به جریان ضد انقلاب که قصد نفوذ و شبکه‌سازی ‌در داخل کشور را داشتند با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان (عج) تحت ضربه اطلاعاتی قرار گرفتند.بر پایه این خبر کانال محوری این شبکه در تلگرام «گارد جاویدان» نام داشت که به محافل ضدانقلاب خارج نشین متصل بوده است.در زیر مجموعه این کانال تلگرامی به تعداد استان‌های کشور، گروه‌های تلگرامی ساخته شده بودند که با هدف فریب و عضوگیری از میان کاربران تلگرام در سراسر کشور فعالیت می‌کردند.بیشترین طعمه‌های این شبکه تلگرامی جوانان و افراد کم‌اطلاع و درگیر با معضلات اجتماعی بوده‌اند که بعد از شناسایی همه اعضا و مرتبطین شبکه فوق، برخی از آنها برای توجیه و ارشاد احضار شده‌اند.سرشبکه‌ها و ادمین‌های دستگیر شده در اعترافات خود از ابعاد کلاهبرداری ضد انقلاب خارج نشین در این پروژه پرده برداشته و از وعده‌های دروغین آنها که باعث طمع‌ورزی و فریب عوامل داخلی شده است، صحبت کرده‌اند.این مطلب در فارس منتشر شده است.
 
بازدید احمدی‌نژاد از تخت جمشید و مقبره کوروش

رییس‌جمهور سابق در ادامه سفر خود به شیراز صبح امروز از تخت جمشید و پاسارگاد بازدید کرد.محمود احمدی‌نژاد که برای شرکت در مراسم میلاد حضرت زینب (س) در حسینیه علی ابن موسی الرضا (ع) شیراز به این شهر سفر کرده است، صبح امروز از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید و با برخی از گردشگران داخلی و خارجی نیز عکس یادگاری گرفت.او پیش از ظهر امروز نیز با حضور در پاسارگاد، از مقبره کوروش پادشاه هخامنشی بازدید کرد.

رفت‌وآمد کاندیداهای احتمالی اصولگرایان به قم

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرآنلاین درباره روند وحدت در بین اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: اصولگرایان می توانند این کار را انجام دهند و این اتفاق هم می افتد.وی درباره تشکیل جبهه ها و مکانیزم های مختلف و متعدد انتخاباتی در جریان اصولگرا و چگونگی جمع شدن آنها اظهار کرد: اینها چیزی نیست، عاقبت امر می فهمند که باید با یکدیگر بنشینند و چاره ای هم وجود ندارد.عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره رایزنی و ملاقات چهره های سیاسی اصولگرا با علمای قم یادآور شد: کم و بیش چنین دیدارهایی وجود دارد.وی در پاسخ به این سئوال که کدام از شخصیت های اصولگرای در مظان کاندیداتوری برای صحبت با علما به قم آمدند؟ گفت: خیلی ها آمدند و می آیند.ممدوحی درباره توصیه علمای قم به شخصیت های اصولگرایی که در مظان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری هستند، گفت: 4، 5 نفر در مظان هستند خودشان می دانند باید چه کار کنند اما نام نمی برم چون الان بنا نیست که ما نام ببریم.وی در پاسخ به این سئوال که آیا شخصیت های اصولگرایی که به قم آمدند کسانی هستند که از نظر شورای نگهبان رجل سیاسی محسوب شوند؟ اظهار کرد: غالبا بله این طور است.

وظیفه ضد ایرانی دوناو انگلیسی در خلیج فارس

ایالات متحده و نیروی دریایی سه کشور متحد آمریکا یک رزمایش سه روزه را در آبهای آزاد در خلیج فارس برگزار می کنند که هدف آن «تقویت همکاری برای تضمین جریان آزاد تجارت و آزادی ناوبری» عنوان شده است.در بیانیه ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا آمده، این رزمایش مشترک موسوم به «سه‌گانه متحد»، یک رزمایش چندجانبه با مشارکت نیروی دریایی سلطنتی انگلیس، نیروی دریایی استرالیا، نیروی دریایی فرانسه و نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است.به نوشته وب سایت صدای آمریکا، این رزمایش برای قدرت‌نمایی به ایران نیست اما همراه کشتی های جنگی فرانسه و آمریکا، دو ناو اچ‌ام‌اس درینگ و اچ‌ام‌اس اوشن از بریتانیا حضور دارند که وظیفه آنها شبیه سازی برای نابودی جت و کشتی های جنگی ایران و تجهیزات شلیک موشک در ساحل در صورت حمله احتمالی در طول این رزمایش است.

مطالبه زنان از رئیس‌جمهور

 آذر منصوری صبح امروز در نشست زنان انقلاب اسلامی و مدیریت سیاسی که با حضور محمدرضا عارف در محل بنیاد امید ایرانیان برگزار شد، با اشاره به اینکه «دولت در چند سال گذشته اقدامات خوبی در سپردن مسئولیت ها به زنان داشته است» اظهار کرد: دولت دوازدهم باید 30 درصد وزیران،‌ معاونان، استانداران، فرمانداران و بخشداران را به زنان اختصاص دهد.وی در ادامه افزود: حضور خانم مولاوردی در هیات دولت یکی از نقاط مثبت دولت یازدهم است، که وی با وجود همه هجمه ها و توهین ها به بهترین شکل اثرگذار بوده است. دولت یازدهم هم در حوزه زنان نمره قبولی گرفته است و لوایحی در معاونت زنان تهیه شد تا مشکلات جامعه زنان را در بلند مدت حل کند. البته در برنامه ششم هم جریان سازی عدالت جنسیتی دیده شده است که معاونت زنان ریاست جمهوری باید این موضوع را دنبال کرده و دولت هم به موضوع سهمیه بندی برای زنان توجه کنند.این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «تابوی حضور زنان در کابینه شکسته شده است و دولت یازدهم می توانست چند وزیر زن را به مجلس معرفی کند که این اتفاق نیفتاد» اشاره کرد: دولت بعدی باید مکانیزم اجرایی شدن عدالت جنسیتی را دنبال کند. باید این فرصت در اختیار زنان قرار گیرد تا مسئولیت های مهم را بر عهده بگیرند مگر کسانی که اکنون وزیر، نماینده یا رئیس مجلس هستند از همان ابتدا در این مسئولیت ها حضور داشته‌اند؟ این افراد مرحله به مرحله فرصت داشته اند تا رشد کنند. این فرصت هم باید برای زنان فراهم شود.

نامه گلایه‌آمیز نماینده زرتشتیان به شمخانی 

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی از طرح سخنان ناروا در مورد زرتشتیان پیش و پس از برگزاری جشن سده اعتراض کرد و خواستار جلوگیری از طرح سخنان تفرقه افکنانه، غیرقانونی و غیراخلاقی در این زمینه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۶
باز این فمینیستهای متعصب صحبت کردند اصلا هم ارایه مسولیت مدیریت به زنان صحیح و شرعی هم نیست
آقا اصل زردشتی چیه؟ اعتقاد به خدایان دوگانه و ازدواج محارم جزو اصلی زردشت هستن حتی بزرگترین و بهترین اعمال ازدواج محارم هست حالا قرض دادن زن به بقیه هم جای دیگر دارد
خدا فقط خودش به دادمون برسه
مطالبه زنان
>>> دولت دوازدهم باید 30 درصد وزیران،‌ معاونان، استانداران، فرمانداران و بخشداران را به زنان اختصاص دهد
واکنش بسیار ملایم هست
مردم ایران صلح و آرامش میخواهند نه جنگ!
قرار بود برجام سایه جنگ رو از ملت شریف ایران دور کنه. چی شدآقای مچکریم؟؟؟. \
ضمن حمایت اززرتشتیان سخنان سخیف بددلان رامحکوم میکنم دین زرتشت درزادگاهش مظلوم واقع شده!!!
منظورتون مقبره مادر سلیمانه ؟!؟!
ا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
چقدر مسخره است چهار ماه مانده به انتخابات هنوز اسم کاندیداها مشخص نبابد بشه انوقت شب انتنخابات به مردم میگن. این ریس جمهور شماست بهش رای بدهید
زرتشتیان مردم باغیرت این مرزو بوم هستند و نباید اجازه داد به این هم وطنان عزیز توهین شود
اینان در زمان جنگ با دادن چندی شهید دین خود را به انقلاب و پای بندی خود را به نظام ثابت کرده اند
مولاوردی ببینمآمارطلاق چقدرپایین میاری حق طلاق به خانمهاهم باشهد۸۰درصدهم میشه
درود بر هموطنان زرتشتی
چون ما خیلی دیگه مسلمان هستیم و اونها خیلی کافر
در طول 8 سال رياست جمهوري كه اقاي احمدي نژاد بجز ارسال قطار خارج از ريل در استان فارس كاري نكرد و با ايجاد سد گتوند به اين اثار صدمات فراواني وارد كرد حالا لااقل كمي بگردد و نتايج تصميماتش را ببيند بد نيست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی