بازدید 5559

دویچه بانک آلمان سرمایه خود را 8 میلیارد یورو افزایش میدهد

دویچه بانک قصد دارد سرمایه خود را افزایش دهد، تجارت مدیریت دارای خود را فهرست بندی کند و ساختار تجاری خودش را تغییر دهد. این اقدامات بدنبال دو سال مشکلاتی است که بخاطر ضررهای هنگفت گذشته و سوء رفتارهای دویچه بانک گریبان گیر این بانک شده بود.
کد خبر: ۶۷۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 06 March 2017
دویچه بانک قصد دارد سرمایه خود را افزایش دهد، تجارت مدیریت دارای خود را فهرست بندی کند و ساختار تجاری خودش را تغییر دهد. این اقدامات بدنبال دو سال مشکلاتی است که بخاطر ضررهای هنگفت گذشته و سوء رفتارهای دویچه بانک گریبان گیر این بانک شده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از رویترز، این بازسازی استراتژیک که در روز یکشنبه و در نشست هیئت نظارت تصمیم گیری شده است بدنبال ضرر خالص 1.4 میلیارد یورو در سال گذشته می آید. این تصمیم نشانه یک عقب نشینی از استراتژی اعلام شده بانک است که کمتر از دو سال پیش مطرح شده بود. این بیانیه زمانی عنوان شده بود که دویچه بانک تجارت بازار خود را از بانکداری سرمایه گذاری جدا کرده بود و بعد از 2010 نوید افزایش سرمایه خود را داده بود.

داچ بانک آلمان سرمایه خود را 8 میلیارد یورو افزایش میدهد

جان کریان مدیر عامل اجرایی در تماس با خبرنگاران در بعدازظهر یکشنبه گفت "درباره استراتژی باید بگویم که روشن است که تغییر عقیده داده ایم."

دویچه بانک قصد دارد تا به ارزش 8 میلیارد یورو (8.5 میلیارد دلار) حق تقدم سهام برای 687.5 میلیون سهام جدید در 21 مارس راه اندازی کند که به نسبت آخرین قیمت آن در روز جمعه با 39 درصد تخفیف به قیمت 19.14 یورو خواهد بود.

این بانک اعلام کرد که همچنین قصد دارد تا سهم اقلیت خود را در تجارت مدیریت دارایی فهرست بندی کند و سایر دارایی های دیگر را برای بدست آوردن 2 میلیارد یورو بفروشد که همراه با حق تقدم سهام نسبت سرمایه این بانک را به بالای 13 درصد می رساند.

دویچه بدنبال این است تا بخش معاملات اوراق بهادار خود و تجارت امور مالی شرکت را تحت یک سقف در بیاورد و آنها را یکی کند. از سال 2015 تا حالا ان دو بخش جدا عمل می کردند. دویچه گفت این بخش ها که با گروه بانکداری معاملات ترکیب خواهد شد حالا تمام تمرکز خود را به خدمات به مشتریان شرکت های بزرگ معطوف خواهند کرد و کمتر در نهاهایی مانند بازنشستگی تمرکز خواهند کرد.

دویچه که قصد داشته است تا پستبانک های خود را بفروش برساند می گوید که نتوانسته است آن را به قیمت قابل قبولی بفروش برساند و حالا در عوض قصد دارد تا آن را با بانکداری شعبه ای خود مجددا ادغام نماید.

این اقدامات بدین معنا است که دویچه بانک فقط 3 بخش تجاری خواهد داشت : یک بانک خصوصی و تجاری متمرکز در آلمان، یک بانک برای شرکت ها و سرمایه گذاری، و تجارت مدیریت دارایی ها.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی