بازدید 10915

دلشکستگی ایوانکا دلیل حمله ترامپ به سوریه بود!

کد خبر: ۶۸۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 09 April 2017
منابع مطلع تاکید کردند، تصمیم دونالد ترامپ برای هدف قرار دادن پایگاه هوایی سوریه با ۵۹ موشک توماهاوک، از «دل شکستگی» ایوانکا ترامپ درباره حمله‌ای شیمیایی در سوریه که به بشار اسد نسبت می‌دهند،‌ نشات گرفت.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اکسپرس انگلیس، دونالد ترامپ هم زمانی که به عنوان شهروند از مداخله باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در منطقه انتقاد می‌کرد و هم به عنوان رئیس‌جمهوری همواره مخالف مداخله نظامی در سوریه بوده است. اما یک منبع جمهوری‌خواه معتقد است که این چرخش ناگهانی پس از آن ایجاد شد که ترامپ از واکنش مهیج ایوانکا ترامپ به حمله شیمیایی سه‌شنبه گذشته (۴ آوریل) در سوریه متقاعد شد.

یک منبع نزدیک به خانواده ترامپ گفت: ایوانکا به صورت روز افزون روی پدرش نفوذ بیشتر و بیشتری پیدا می‌کند. او گاها به پدرش مشورت می‌دهد و کاملا واضح بود که باید اقدامی به هر شکلی علیه اسد انجام شود. ایوانکا خشمگین بود که چرا فورا پس از حمله سوریه پاسخ مستقیمی داده نشده است.

ایوانکا ترامپ، دختر ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا پس از حمله شیمیایی سوریه در توئیتی نوشت: «با دیدن تصاویری از سوریه پس از حمله شیمیایی بی‌رحمانه دل شکسته و خشمگین شدم!»

پس از اظهارات ایوانکا، موضع رئیس‌جمهوری آمریکا درباره یک واکنش نظامی سریعا تغییر کرد و او فورا مدعی شد که این حمله «توهین به بشریت» بود.

ترامپ همچنین ساعاتی پیش از حمله به پایگاه هوایی الشعیرات گفت: «آنچه اسد انجام داد،‌ وحشتناک است. گمان می‌کنم آنچه در سوریه رخ داد، «مایه شرم بشریت» است و او آنجاست و گمان می‌کنم که او اوضاع را در دست دارد. بنابراین باید کاری انجام شود."

پس از حمله موشکی آمریکا به الشعیرات، ایوانکا در پیام توئیتری دیگری نوشت: شرایطی که ما در آن زندگی می‌کنیم، نیازمند اتخاذ تصمیم‌های سخت است. به پدرم افتخار می‌کنم که این جرایم وحشتناک علیه بشریت را نپذیرفت.

به گفته منبع آگاه مذکور، ایوانکا نظرات خاص خودش را دارد و با آن توئیت‌ها به وضوح توانست به تغییر دیدگاه‌ پدرش در مورد سوریه کمک کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۸
آمريكا كشور تصميم بر احساس نيست چراكه تاكنون كشتارهاي زيادي را در جهان توسط ديگران ديده و خود نيز بعضا جنايت كرده است بايد ديد چه سياستي پشت اين تصميم است به نظر بهترين نتيجه را با اين موشك بازي ترامپ براي خود كسب كرد و حتي وجهه انساني خود را نيز به جهانيان به راست يا دروغ بهتر ساخت
اين يعني دنيا با احساسات مديريت شدن نه با عقلانيت
خیلی تحلیل فاخری بود آفرین تابناک!
ینگه دنیا رو تمام شده بدونین
اصلا هم ربطی به اینکه عادل جبیر قبلا پول موشکهارو دوبله سوبله حساب کرده بوده نداشته ها!
احق ترین رئیس حمهور امریکا ست .
خدا به داد برسه... ظاهرا دیگه امریکا داره بر اساس احساس یک دختر اداره میشه... نه با سیاست... خانم محترم شما که از قوانین بین اللمللی جیزی نمیدونی... چرا الکی نظر میدی...
هرچی هست زیر سر یه زنه:)
اگه زمان حمله اتمی به ژاپن بودی حتما تمام بدنت میشکست
حیف که توئیت فیلتره وگرنه جواب دختر ترامپ را با احترام میدادم
بمیرم برات ایوانکا چه دل پاکی داری.بابات که رسما دیوونست
بچه بازی شده کارای امریکاییها
با خوردن یک لیوان آب خنک دلشکستگی ایوانکا درست می شد. نه با شکستن دل صدها نفر
آنها در کاخ مگر از چیزی خبر صحیح دارند.
پدرت یک جانی بلفطره و بی مغز است که بویی از انسانیت نبرده.
شما هم ساده این. آمریکا همیشه سیاستهاش توسط دستهای پشت پرده تعیین شده و می شود.
خانواده ترامب و احساسات؟
أين دختر پليد كه يهودي شده با شوهر صهيونيست آش فقط نگران اسرائيل هستند ، نه بشريت أين خانواده كثيف ترين خانواده ننگين امريكايى هستند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی